مالیات و هیچ دستورالعملی نیاز به تایپ ندارد، هیچ اشتباهی در مسابقات اسکرچ تایپ ممکن نیست رخ دهد. این به بچه ها کمک می کند تا مفهوم اصلی یک زبان برنامه نویسی را درک کنند.
کدنویسی یا برنامهنویسی بصری مبتنی بر بلوک از یک محیط یادگیری کشیدن و رها کردن استفاده میکند، جایی که بلوکها را میتوان بهعنوان «تکهها» یا «تکههایی» از دستورالعملهای از پیش کدگذاریشده توصیف کرد که توسط برنامهنویسان برای انجام یک عمل خاص استفاده میشوند.
به سادگی، داشتن دستورالعمل های کد در بلوک ها، که می تواند با کشیدن مسابقات اسکرچ و رها کردن آنها بدون نیاز به نوشتن کد یا دستورالعمل های متنی استفاده شود. علاوه بر این، این بلوکهای کد را میتوان در مکانهای مختلف روی صفحه قرار داد تا برنامههای نحوی درستی را تشکیل دهند، گویی که تکههای یک پازل هستند که هر بلوک مربوط به یک فرمان است و به ترتیبی که قرار گرفتهاند، از بالا اجرا میشوند. به پایین
مزایای Scratch
در دنیایی که به طور فزاینده دیجیتالی می شود، برنامه نویسی رایانه برای توسعه صحیح مهارت های عرضی و همچنین فرآیندهای خلاقانه و منطقی ضروری است، شرح مفصلی از مزایای یادگیری کدنویسی مسابقات اسکرچ را می توان در اینجا یافت. اما چرا آموزش نوآورانه با اسکرچ اینقدر مهم است؟
Scratch منطق و مهارت های تحلیلی اولیه را ایجاد می کند
اگر میخواهید فرزندتان یک برنامهنویس حرفهای باشد یا حتی ذهنش را به این شکل توسعه دهد، Scratch یک نقطه شروع عالی است. معمولا طولی نمی کشد تا بچه ها به اولین مانع منطقی خود برخورد کنند. مسابقات اسکرچ غلبه بر این موانع یکی از مهمترین ویژگی های یک برنامه نویس حرفه ای بودن است و Scratch به شما تمرین خوبی می دهد.
دسترسی بالا
هر کسی در سراسر جهان می تواند از Scratch استفاده کند زیرا به ص مسابقات اسکرچ ورت آنلاین در دسترس است. یکی از مزایای برنامه نویسی از پیش برنامه ریزی شده بودن این است که می توان آن را به هر زبانی ترجمه کرد. تنها چیزی که لازم است اتصال به اینترنت است.
آسان برای یادگیری
یکی از نقاط قوت نرم افزار سهولت استفاده به لطف گرافیک فوق العاده بصری است.
آسان است زیرا تنها چیزی که نیاز است کشیدن و رها کردن بلوک ها مسابقات اسکرچ به ترتیبی است که کودک می خواهد. ترتیب بلوک ها به ترتیبی است که کد توسط کامپیوتر اجرا می شود.
خلاقیت را شبیه سازی می کند
سهولت استفاده و فرآیند طراحی به هر کسی اجازه میده آموزش برنامه نویسی کودکان و نوجوانان د پروژهها، انیمیشنها، آزمونها و داستانها را ایجاد کند که مطمئناً محرکی برای رشد خلاقیت کودکان است.
شعار انجمن آنلاین اسکرچ "تصور - کد - اشتراک گذاری" است، مسابقات اسکرچ هیچ محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.
از لحاظ بصری جذاب
جلب علاقه فرزندتان به برنامه نویسی مشکلی با اسکرچ نیست، زیرا تماشای آن بسیار سرگرم کننده است. این به کودکان اجازه می دهد تا کدگذاری را تجسم کنند و کل فرآیند را سرگرم کننده تر و به یاد ماندنی تر می کند
به کار گروهی علاقه دارد
انجام پروژههای با دشواری فزاینده، کار گروهی را در بین کودکان تحریک میکند که به آنها کمک میکند تا احساس تعهد و مسئولیتپذیری خود را که برای شغل آیندهشان مورد نیاز است، بهبود بخشند.
در حین یادگیری لذت ببرید
این فقط یک ابزار یادگیری نیست، برعکس، از جنبه بازی برای آموزش اصول اولیه زبان برنامه نویسی به کودکان استفاده می کند که می تواند در زبان های پیچیده تر اعمال شود، کودک وقت خود را به سرگرمی سپری می کند زیرا می تواند جن، داستان بسازد. یا بازی ها، او می تواند همسالان و دوستان خود را به چالش مسابقات اسکرچ بکشد، این محیط بازی باعث برانگیختن علاقه کودکانی می شود که تمایل کمتری به مطالعه دارند.
لوازم جانبی سخت افزاری باحال
این واقعیت که شما میتوانید محرکها و سایر حسگرهای سختافزاری را خارج از Scratch کار کنید، یک تغییر بزرگ بازی است. بسیاری از شرکتها کیتهای سختافزاری را ایجاد میکنند که با Scratch ادغام میشوند تا پروژههای عالی ایجاد کنند. به عنوان مثال، Microbit و Makey-Makey به بچه ها اجازه می دهد تا کنسول های بازی خود را طراحی و ایجاد کنند. بنابراین، اساسا، آنها می توانند یک بازی ویدیویی کامل (مانند Super Nintendo) را در اسکرچ ایجاد کنند
مهارت های منطقی و تحلیلی
اگر کودک می خواهد یک برنامه نویس حرفه ای باشد مسابقات اسکرچ ، Scratch یک نقطه شروع عالی است. معمولا طولی نمی کشد تا بچه ها اولین مانع منطقی خود را بردارند. غلبه بر این موانع یکی از مهمترین ویژگی های یک برنامه نویس حرفه ای بودن است.
خراش، کدنویسی، کد، کودکان LearningMole
محیط خراش
محیط خراش
برای کشف امکانات ارائه شده توسط محیط توسعه Scratch، باید محتویات اصلی آن را درک کنیم.
جن
اصطلاح "Sprite" در علوم کامپیوتر، و به ویژه در زمینه بازیسازی، به تصویری (معمولاً دو بعدی) اشاره دارد که در یک زمینه (پسزمینه) عمل میکند و مستقل از آن حرکت میکند.
Sprites شخصیت ها و اشیایی هستند که بخشی از پروژه ما هستند. آنها «بازیگران» هستند که در پروژه حرکت میکنند و در تعامل هستند، نقشی را بازی میکنند که ما بهعنوان «نویسندگان یا برنامهنویسان» پروژه به آنها محول میکنیم.
Sprite می تواند یک شخصیت (مانند یک بچه گربه، یک خرس یا یک رقصنده) یا یک شی (مانند یک سیب، یک آلات موسیقی یا یک جفت کفش) باشد.
با شروع Scratch برای اولین بار می توانیم بلافاصله متوجه حضور یک بچه گربه زیبا شویم: این Sprite پیش فرض است.
در یک پروژه اسکرچ، این امکان وجود دارد که یک یا Scratch competitions چند شخصیت (ج) را وارد کنید و سپس آنها را متحرک کنید، به آنها زندگی بدهید و