آرشیو شهریور ماه 1401

يادگيري برنامه نويسي

آموزش برنامه نویسی1

۲۷ بازديد

پیش نیاز: CSCI 150 یا اجازه مربی. جنبه های آموزش برنامه نویسی نظری و عملی مهندسی نرم افزار با تاکید بر تحلیل نیازمندی ها، مشخصات، طراحی، کدگذاری، تست، صحت، نگهداری و مدیریت. بررسی معیارهای قابلیت اطمینان، عملکرد و نرم افزار.

واحد: 3CSCI 252. توسعه نرم افزار و محیط

پیش نیاز: CSCI 150 یا اجازه مربی. مروری بر روش ها و تکنیک های پیشرفته و پیشرفته مهندسی نرم افزار برای توسعه نرم افزار، محیط های نرم افزاری، تأیید نرم افزار، برنامه ریزی نرم افزار، یا برآورد هزینه. موضوعات منتخب از تحقیقات جاری

واحد: 3CSCI 253. تعامل انسان و کامپیوتر

پیش نیاز: CSCI 150 یا اجازه آموزش برنامه نویسی مربی. رویکرد مهندسی نرم افزار به تعامل انسان و کامپیوتر طراحی، ارزیابی و پیاده سازی رابط های کاربری و تجربیات. مدل سازی، نمونه سازی، بازرسی و تست قابلیت استفاده. رابطه ویژگی های رابط کاربری با توجه، خطاها و کارایی.

واحد: 3CSCI 256. ارتباطات بی سیم و محاسبات سیار

پیش نیاز: CSCI 156. بررسی مفاهیم پایه ارتباطات بی سیم، پروتکل ها و معماری. مطالعه شبکه‌های محلی بی‌سیم مبتنی بر IEEE 802.11، شبکه‌های موقت بی‌سیم موبایل، شبکه‌های حسگر بی‌سیم و شبکه‌های مش بی‌سیم. IP موبایل و شبکه های تلفن همراه. (قبلاً CSCI 291T)

واحد: 3CSCI 264. هوش مصنوعی

پیش نیاز: CSCI 164 یا توانایی برنامه نویسی در Lisp و Prolog. فناوری ایرانیان سایبر نرم افزار برای سیستم آموزش برنامه نویسی های هوش مصنوعی، از جمله سیستم های خبره. سیستم های مبتنی بر دانش و مبتنی بر قانون. توضیح و یادگیری. رابط های کاربر محور

واحد: 3CSCI 272. گرافیک کامپیوتری

پیش نیاز: CSCI 172 یا اجازه مربی. تبدیل‌های سه بعدی، الگوریتم‌های سطح قابل مشاهده، سایه‌زنی، بافت‌ها، منحنی‌ها و سطوح، طراحی به کمک رایانه، تکنیک‌های مدل‌سازی پیشرفته، مدل‌سازی جامد، معماری گرافیکی شطرنجی پیشرفته، الگوریتم‌های هندسی و شطرنجی پیشرفته، رابط کاربری، ردیابی پرتو، تکنیک‌های انیمیشن و فراکتال ها

واحد: 3CSCI 274. الگوریتم های ترکیبی

پیش نیاز: CSCI 174. طراحی و تجزیه و تحلیل الگوریتم های کارآمد برای مسائل ترکیبی. تئوری جریان شبکه، matchiنظریه ng، الگوریتم‌های مسیر افزایش، الگوریتم‌های شاخه و کران، تکنیک‌های آموزش برنامه نویسی ساختار داده برای اجرای کارآمد الگوریتم‌های ترکیبی، تجزیه و تحلیل ساختار داده‌ها، کاربرد تکنیک‌های ساختاری داده برای مرتب‌سازی، جستجو و مسائل هندسی.واحد: 3

CSCI 282. نظریه محاسبات

پیش نیاز: CSCI 188 یا اجازه مربی. مدل‌های کلی محاسبات، توابع بازگشتی، مسائل غیرقابل تصمیم، حساب گزاره‌ای، حساب محمولی، کلاس‌های پیچیدگی، مسائل NP-کامل.واحد: 3CSCI 284. تئوری خودکار

پیش نیاز: CSCI 186 یا اجازه مربی. زبان‌های رسمی، ماشین‌های انتزاعی، رویکرد جبری به خودکار، سیستم‌های بازنویسی اصطلاحات، سری‌های قدرت رسمی، رمزنگاری، محاسبات موازی.واحد: 3

CSCI 290. مطالعه مستقل

پیش نیاز: تایید اداره. به جایگاه تحصیلی مراجعه کنید. برای درجه برنامه نویسی بندی SP تایید شده است.واحد: 1-3، قابل تکرار تا 6 واحدCSCI 291T. سمینار

پیش نیاز: تایید استاد. موضوعات خاص در علوم کامپیوتر مورد علاقه و اهمیت فعلی.واحد: 1-3، قابل تکرار تا 9 واحدCSCI 291T. مقدمه ای بر یادگیری تقویتی

آموزش برنامه نویسی

۱۸ بازديد

واحد: 3CSCI 194I. آموزش تعاونی

پیش نیاز: دوره های آموزش برنامه نویسی متناسب با سابقه کار. تایید توسط هماهنگ کننده آموزش تعاونی اداره کل. ادغام تجربه کاری با برنامه آکادمیک، به صورت جداگانه از طریق هماهنگ کننده برنامه ریزی شده است. فقط درجه بندی CR/NC.

واحد: 1-4، قابل تکرار تا 8 واحدCSCI 198. پروژه

پیش نیاز: داشتن مدرک ارشد در رشته کامپیوتر یا داشتن مجوزسازنده و موضوع مورد تایید بررسی یک مشکل زیر نظر یکی از اعضای هیئت علمی. ارائه توسط دانشجو در یک محیط سمینار و گزارش نهایی مورد نیاز است. نیاز اصلی ارشد برای B.S را برآورده می کند. در علوم کامپیوتر. برای درجه بندی RP تایید شده است.

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه می شود: پاییز، بهارCSCI 200. مقدمه ای بر آموزش برنامه نویسی تحقیق در علوم کامپیوتر

پیش نیاز: رتبه طبقه بندی شده در علوم کامپیوتر. گرایش به برنامه تحصیلات تکمیلی، مقدمه ای بر روش تحقیق و بحث در مورد موضوعات احتمالی پروژه و پایان نامه.

واحدها: 1دوره به طور معمول ارائه می شود: پاییز، بهارCSCI 201. CSCI Colloquium

پیش نیاز: CSCI 200 یا اجازه هماهنگ کننده فارغ التحصیل. کنفرانس در تحقیقات اخیر در علوم کامپیوتر. دانش آموزان مقالات موضوعات تحقیقاتی اخیر در علوم کامپیوتر را مطالعه، تجزیه و تحلیل، ارائه و بحث می کنند.

واحد: 2دوره به طور معمول ارائه می شود: پاییز، بهارCSCI 213. سازمان کامپیوتر

پیش نیازها: CSCI 112 و CSCI 113 یا آموزش برنامه نویسی اجازه مربی. ایرانیان سایبر سازماندهی حافظه، I/O و پردازنده ها. اتوبوس های کامپیوتری ریزبرنامه نویسی و اجرای دستورالعمل. قطع می کند. ارتباطات داده

واحد: 3CSCI 217. اصول زبان برنامه نویسی

پیش نیاز: CSCI 117 یا اجازه مربی. موضوعات پیشرفته در زبان های برنامه نویسی: همزمانی، استثناها، انواع، رویه ها، مدل های اجرا. مقدمه ای بر مشخصات رسمی زبان های برنامه نویسی: مشخصات نحوی، مشخصات معنایی.

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه شده: بهارCSCI 226. سیستم های پایگاه داده پیشرفته

پیش نیازها: CSCI 126 و CSCI 144. پیاده سازی سیستم های پایگاه داده بر روی سیستم های سخت افزاری مدرن. مسائل مربوط به طراحی سیستم عامل، از جمله بافر، اندازه صفحه، واکشی اولیه، و غیره. الگوریتم های پردازش آموزش برنامه نویسی پرس و جو. طراحی بازیابی تصادف و کنترل همزمان.

واحد: 3CSCI 230. توسعه برنامه های کاربردی وب پیشرفته

پیش نیاز: CSCI 130 یا اجازه مربی. توسعه برنامه برای شبکه جهانی وب معماری سه لایه؛ احراز هویت، قابلیت و مدیریت جلسه؛ نسخه سازی و توسعه منبع باز مطالعات موردی و کار پروژه. (قبلاً CSCI 291T)

واحد: 3CSCI 244. سیستم عامل

پیش نیاز: CSCI 144. توابع سیستم عامل. نظارت بر عملکرد و تنظیم دقیق. طراحی سیستم عامل شبکه همزمانی، تحلیل بن بست. موضوعات منتخب از تحقیقات جاری

واحد: 3CSCI 246. معماری کامپیوتر

پیش نیاز: CSCI 144 یا اجازه مربی. معماری های کامپیوتری معاصر  برنامه نویسی سیستم های لوله ای، فوق اسکالر، حافظه مشترک و توزیع شده، سیستم های چند هسته ای و تعبیه شده. سلسله مراتب حافظه، محاسبات کامپیوتری، شبکه های ارتباطی. موضوعات منتخب از تحقیقات جاری

واحد: 3دوره به طور معمول ارائه شده: پاییزCSCI 250. مهندسی نرم افزار پیشرفته

آموزش بازی ماینکرافت1

۱۹ بازديد

این فقط برای نشان دادن آنچه با RTX Minecraft امکان آموزش بازی ماینکرافت پذیر است نیست. همانطور که این تجربه نیز بخشی از تلاش برای جمع آوری پول برای امور خیریه است.

 کاربران می توانند در بیمارستان مجازی و یا به صورت مستقیم از طریق این لینک کمک مالی کنند. این کمک‌ها به کودکانی که به شدت بیمار هستند کمک می‌کند تا در این کریسمس یک قدم به خانه‌شان نزدیک‌تر شوند.

چگونه Minecraft را با RTX بتا امتحان کنید و تجربه ردیابی اشعه خود را بهبود بخشید.بهترین کارت گرافیک: یک GPU بگیرید تا لذت بازی را برای شما به ارمغان بیاورد نحوه بازی RTX Winter World

برای تجربه تجربه سرزمین آموزش بازی ماینکرافت عجایب زمستانی، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید. اگرچه برای این کار باید یک کارت گرافیک RTX اجرا کنید:

GeForce Experience را دانلود کرده و آخرین درایورهای GeForce را نصب کنید مطمئن شوید که یک GPU GeForce RTX در رایانه شخصی خود نصب کرده اید آخرین نسخه Minecraft را برای ویندوز دانلود و نصب کنید

NVIDIA RTX Winter Worl فایل دانلود شده را پیدا کرده و دوبار کلیک کنید

Minecraft برای ویندوز باز می شود و یک گفتگو در بالای صفحه به شما اطلاع می دهد آموزش بازی ماینکرافت که جهان نصب شود.روی Play> Create> به پایین بخش "مدل های وارداتی" بروید و روی Christmas Adventure RTX کلیک کنید.

روی Create کلیک کنید و ماجراجویی کریسمس آغاز خواهد شد

برای بررسی فعال بودن Ray Tracing و DLSS: به Settings> Video> بروید و مطمئن شوید که Upscaling و Ray Tracing فعال هستند.

بسته به پردازنده گرافیکی RTX که دارید، می توانید فاصله رندر ردیابی پرتو را در تنظیمات ویدیو 8 بلوک افزایش دهید.

درخت آموزش بازی ماینکرافت کریسمس

هیچ سرزمین عجایب زمستانی بدون درخت کریسمس روشن ایرانیان سایبر و رنگارنگ کامل نخواهد بود. بنابراین مطمئناً این یک افزونه Minecraft است که همراه با هدایایی در زیر ارائه می شود.

بیمارستان بزرگ اورموند استریت

بخش منطقی ساخت سرزمین عجایب زمستانی خیریه، اضافه شدن بیمارستان خیابان بزرگ اورموند به صورت مجازی است.

یک آدم برفی درخشان.چه چیزی را در مورد یک آدم برفی غول پیکر با کلاه بابانوئل و یک هدیه بزرگ دوست ندارید؟

او یک غول است

زمان فوق العاده ای از سال است. حتی بهتر است وقتی برای دیدن یک آدم برفی مجبور نیستید در سرما بیرون بروید. حتی یکی که شخص دیگری ساخته است.

همچنین، هر روز نیست که شما یک آدم برفی نورانی را ببینید.

قیمت های باورنکردنی را در بازی های دیجیتالی مانند FIFA 22 در Gamivo دریافت بازی ماینکرافت کنید توسط تبلیغات بین المللی Pocket-lint 13 اکتبر 2021 این فروشگاه درخشان دارای کلیدهای دیجیتال برای همه بزرگترین بازی های موجود است.

کاوش دور

چیزهای زیادی برای کشف در سرزمین عجایب مجازی وجود دارد. از جمله گوشه و کنارهای متعددی که ارزش گشت و گذار را دارند.

کارگران کوچک

آموزش بازی ماینکرافت

۲۲ بازديد

3 مارس 2015 admin

Wayward Wonders یک نقشه CTM یا Complete The Monument است آموزش بازی ماینکرافت که هدف آن جمع آوری بلوک ها است. در این مورد، بلوک ها با مبارزه با هیولاهای متعدد در شگفتی های مختلف دنیای باستان موجود در نقشه وسیع به دست می آیند.

ماموریت اصلی شامل جمع آوری دوازده بلوک از عجایب و یک سیزدهم است که با شکست دادن رئیس نهایی به دست می آید - البته همه اینها در حالی که با تمام چالش های بقای معمول دنیای Minecraft سر و کار دارید - اما چندین آیتم نیز وجود دارد. کلکسیون ها و ماموریت های جانبی، ویژگی ها که این نقشه را شبیه به یک تجربه RPG در جهان باز می کند.

minecraft-Wayward Wonders-1  در اینجا لیستی از ویژگی ها آمده است:دو بنای تاریخی برای تکمیل (28 بلوک کل، 15 اختیاری)

باس های سفارشی، مینیون ها، اوباش متخاصم، آموزش بازی ماینکرافت اوباش قابل رام، گروه های اوباش، روستاییان

سیاه چال های سفارشی، معابد، روستاها، غارت.ماموریت های جانبی، انتخاب های اخلاقی، وظایف NPC اقلام منحصر به فرد و شخصی، معجون ها و افسون ها سنگ های روح (در مجموع 13) که پیشرفت های موقتی را ارائه می دهند سیستم سفر سریع، تنظیمات تخم ریزی،

 انتقال اختیاری از راه دور به مکان های تصادفی سلاح، ابزار و زره افسانه ای ده ها و ده ها مجموعه زره پوش رویدادهای ویژه، کسب امتیاز XP، دیالوگ ها، قوانین بازی فروشگاه ها و مبادله اقلام سفارشی را تجربه کنید ایرانیان سایبر آزادی در جهان باز و برخوردهای اتفاقی  زمین های سفارشی فرصتی برای تحسین شگفتی های دنیای باستان!

اگر می‌خواهید بازی Wayward Wonders را دانلود کنید، اینجا را کلیک کنید، جایی که می‌توانید صفحه اختصاصی را در انجمن Minecraft پیدا کنید.

این نقشه دارای اندازه قابل توجه 665 مگابایت است آموزش بازی ماینکرافت و این می تواند منجر به افزایش زمان بارگذاری بازی شود. علاوه بر تصاویر ضمیمه شده به مقاله، ویدیویی را نیز خواهید دید که در آن Woyward Wonders معرفی شده است،

لذت ببرید! این کتاب بر روی بیش از 250 صفحه متمرکز شده است که به طور کامل به صورت رنگی، جذاب ترین شاهکارهای معماری در دنیای Minecraft ساخته شده توسط مشهورترین سازندگان در حال گردش است.

 در داخل، بینش ها و آموزش هایی را در مورد فلات جیزه، که اهرام و ابوالهول روی آن قرار دارند، نتیجه یک بازسازی دقیق تاریخی، یا کپی کامل شاتل فضایی خواهید دید.

 با جواهراتی مانند خانه آبشاری فرانک لوید رایت یا تاج محل آگرا که برای این مناسبت با اژدهای شناور و هنر پیکسلی غول‌پیکر به سبک کارتونی پرجمعیت شده است، شگفت‌زده خواهید شد. "معجزات Minecraft خود را بسازید و بسازید" در خلاقیت های Minecraft نهایی است.

خواه بازتولید ساختمان های واقعی - باستانی و مدرن - آموزش بازی ماینکرافت از میراث بشریت باشد، یا بیان تخیل با تجربه ترین بازیکنان. در بخش مقدماتی، این کتاب اطلاعات، نکات و اصول ساختمانی را ارائه می دهد که شما را به درک فناوری بازی و امکاناتی که برای ایجاد ساختارهای شگفت انگیز ارائه می دهد،

 راهنمایی می کند. (Pocket-lint) - انویدیا با خیریه کودکان بیمارستان بزرگ اورموند استریت برای ایجاد بزرگترین سرزمین عجایب زمستانی که همه در Minecraft ساخته شده است، شریک شده است.

این یک تجربه تعاملی در غار بابانوئل و سرزمین بازی ماینکرافت عجایب زمستانی است که 38 هکتار از فضای مجازی را در بر می گیرد. همه با عشق در Minecraft ساخته شده اند.

این تجربه شامل چندین چیز پنهان از ارجاع به فیلم‌های کلاسیک کریسمس و همچنین بازسازی کامل بیمارستان خیابان بزرگ Ormond است.

آموزش اپ اینونتور1

۲۱ بازديد

یکی از مزایای استفاده از جاوا برای توسعه آموزش اپ اینونتور اپلیکیشن های اندروید این است که گوگل با اندروید استودیو ابزارهای زیادی را در اختیار ما قرار می دهد که به ما کمک می کند. جاوا یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی نسبتا ساده است که با دانستن دستورالعمل های اولیه، قادر به ایجاد برنامه های واقعا پیچیده برای انجام کارهای مختلف روزانه خواهیم بود.

آموزش اپ اینونتور

۲۰ بازديد

IMHO من ترجیح می دهم از وحدت استفاده کنم آموزش اپ اینونتور (اما بسیار مغرض هستم) متوجه می شوم که بیشتر مشکلات برطرف شده اند و پاسخ ها به راحتی در دسترس هستند. امیدوارم این کمک کند ... اگر به اطلاعات بیشتری در مورد وحدت نیاز دارید به من اطلاع دهید.

سوال شما این است که آیا واقعاً برای توسعه بازی ها در Unity3D نیاز به دانستن برنامه نویسی جاوا دارید؟

پاسخ بله و خیر خواهد بودبله، زیرا اگر قبلاً جاوا را مطالعه کرده باشید، برنامه نویسی در C # بسیار آسان تر خواهد بود.

اگر در وب جستجو کنید، اکثر پست‌هایی که C# و java را مقایسه می‌کنند، می‌گویند که c# تا حدودی شبیه جاوا است، غیر از اینکه هر دو شی گرا هستند.

خیر زیرا، اگرچه تا حدودی شبیه آموزش اپ اینونتور به هم هستند، C# زبان برنامه نویسی دیگری است که از جاوا تکامل یافته است و توسعه دهندگان و برنامه های امروزی عمدتاً از C # در توسعه برنامه های اندروید استفاده می کنند.

در اینجا نقل قولی از اسناد مایکروسافت است:

البته جاوا قبل از C # آمد و C # در خلاء ایجاد نشد. کاملاً طبیعی است که C # از نقاط قوت و ضعف جاوا یاد گرفته باشد، همانطور که جاوا از Objective-C که از C آموخته است. بنابراین، C # باید با جاوا متفاوت باشد. اگر جاوا کامل بود، دلیلی برای ایجاد #C وجود نداشت. اگر C # کامل باشد، هیچ فایده ای برای ایجاد یک زبان برنامه نویسی جدید وجود ندارد. سپس کار انجام ایرانیان سایبر می شد. با این حال، آینده آموزش اپ اینونتور روشن نیست، و هر دو C # و جاوا زبان های برنامه نویسی شی گرا در حال حاضر خوب هستند، بنابراین آنها درخواست مقایسه دارند.

توجه به این نکته ضروری است که همه چیز را نمی توان در اینجا پوشش داد. جسم به سادگی بیش از حد بزرگ است. هدف ارائه اطلاعات کافی برای کمک به مدیران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار است که انتخاب دقیق‌تری در مورد زبان مورد استفاده در موقعیت‌های خاص داشته باشند. شاید برخی ابهامات زبانی کوچک در C# باعث شود کسی جاوا را انتخاب کند. شاید برخی از ایرادات جاوا بر روی انتخاب C# تأثیر بگذارد. در هر صورت، این مقاله سعی خواهد کرد به اندازه کافی عمیق در جزئیات فرو رود تا گنجینه های پنهانی را که به هدف ما کمک می کند، کشف کند.

برای توضیح عمیق تر، در اینجا اسنادی در مورد آموزش اپ اینونتور زبان های برنامه نویسی، مقایسه C # و Java آورده شده است.

اگر می خواهید C# یا جاوا اسکریپت را یاد بگیرید، بهتر است ابتدا بدانید که تفاوت آنها چیست. در اینجا یک پست در مورد تفاوت نحو در C # و جاوا اسکریپت است

برای آموزش های عمیق در اینجا یک کتاب الکترونیکی در مورد یادگیری برنامه نویسی C # در Unity 3D وجود دارد. همچنین می توانید برای مشاهده مجموعه آموزشی آنها به وب سایت Unity3D مراجعه کنید. هنگامی که وارد دنیای توسعه می شوید، متوجه می شوید که چند زبان برنامه نویسی وجود دارد، محیط های مختلف توسعه و تفاوت های آنها. تقریباً می توان گفت که برای هر یک از ما یک زبان وجود دارد. اما اگر کاری که می خواهید انجام دهید این است که خودتان را وقف توسعه اندروید کنید، بهترین شرط شما یادگیری جاوا و XML برای شروع است.

توسعه دهنده اندروید = JAVA + XML

اینها زبان هایی هستند که بیشتر در توسعه برنامه های اندروید استفاده می شوند. آنها توسط گوگل برای توسعه برنامه ها توصیه می شوند و بنابراین ما توضیح مختصری از آنها ارائه می دهیم.

آیا می خواهید یک برنامه ایجاد کنید؟ پروژه آموزش اینونتور خود را توضیح دهید!

جاوا

امروزه آن را پادشاه زبان های برنامه نویسی می دانند. هدف اصلی آن این است که اجازه دهد، پس از ایجاد برنامه، بتواند بر روی هر پلتفرمی اجرا شود.

پروژه اپ اینونتور1

۱۷ بازديد

بخشی از کد گرافیکی و بخشی از کد، کدنویسان پروژه اپ اینونتور جوان می توانند از برنامه Scratch Junior برای ترکیب بلوک های کد با عناصر روی صفحه و وادار کردن آواتارها به رقصیدن، حرکت و پرش استفاده کنند. بچه ها حتی می توانند عکس های خود را وارد کنند، صداها را اضافه کنند و از ویرایشگر رنگ برای سفارشی کردن شخصیت های خود استفاده کنند.

Scratch Junior با الهام از زبان برنامه نویسی Scratch MIT، برای جوانترین جمعیت شناسی کدنویسان جدید طراحی شده است. همه ویژگی ها از نظر رشد برای کودکان خردسال مناسب است و از رشد عاطفی، اجتماعی و بین فردی آنها حمایت می کند.

بهتر از همه، Scratch به عنوان یک برنامه رایگان iOS و Android برای تبلت ها در دسترس است. این برنامه از زبان آموزان انگلیسی و اسپانیایی پشتیبانی می کند و مملو از پروژه اپ اینونتور ویجت های رنگارنگ است که مطمئناً زبان آموزان جوان را درگیر می کند.

صنایع دستی کد پذیر نوع منبع: اپلیکیشن موبایل iOS و اندروید محدوده سنی پیشنهادی: 3 تا 8 تجربه کدنویسی لازم: ندارد مهارت های آموخته شده: داستان سرایی، انیمیشن، تصویرسازی، کدنویسی

Codeable Crafts ابزارهایی با کاربری آسان ارائه می دهد که به بچه های خلاق اجازه می دهد انیمیشن ها، نقاشی ها و برنامه های ساده ایجاد کنند. این بازی از طریق بلوک های کد ساده و قابل درک، دانش آموزان جوان را با اساسی ترین اصول برنامه نویسی آشنا می کند.

کودکان می‌توانند با ایجاد قوس‌های داستانی بر اساس موضوعات کلی و سؤالات پروژه اپ اینونتور برنامه‌نویسی، روی مهارت‌های داستان‌گویی کلامی و تصویری خود کار کنند. هنگامی که آنها به دلخواه خود کدنویسی کردند، می توانند به طور ناشناس نقاشی ها و داستان هایی را که ساخته اند به اشتراک بگذارند.

برنامه موبایلی که از iOS و Android پشتیبانی می‌کند برای بچه‌هایی مناسب است که می‌خواهند در رنگ‌ها، انیمیشن‌ها و برنامه‌نویسی غواصی کنند. هر بلوک کدنویسی از پیش برنامه ریزی شده دارای توضیح مختصری ایرانیان سایبر است تا به کودکان اجازه دهد اصول برنامه نویسی اساسی را درک کنند.

لاک پشت های روباتی (بازی رومیزی) نوع منبع: بردبازی محدوده سنی پیشنهادی: 4 سال به بالا تجربه کدنویسی لازم: نداردمهارت های آموخته شده: حل مسئله، مفاهیم اولیه برنامه نویسی

چیزی کمی بیشتر دستی و خارج از صفحه می خواهید؟ Robot Turtles پر پشتوانه ترین بازی رومیزی در تاریخ Kickstarter است. تا به امروز، بیش از 50 میلیون مشتری در سراسر جهان را قادر ساخته تا کودکان را با کدنویسی آشنا کنند.

این بازی رومیزی بصری که پروژه اپ اینونتور برای بازیکنان چهار سال به بالا طراحی شده است، برای توسعه تفکر انتقادی کودکان با معرفی مخفیانه آنها با اصول برنامه نویسی اساسی مانند کدنویسی و توابع طراحی شده است. Robot Turtles به بچه‌ها اجازه می‌دهد برنامه‌هایی را با کارت‌های بازی با مصور روشن بنویسند و می‌توان آن‌ها را تا سطوح دشواری بالاتر افزایش داد، زیرا کودکان دانش بیشتری از اصول برنامه‌نویسی به دست می‌آورند.

اولین کیت کدنویسی و رباتیک کودکان نوع منبع: بازی رومیزی محدوده سنی پیشنهادی: 5 تا 7 تجربه کدنویسی لازم: ندارد مهارت های آموخته شده: رباتیک، کدنویسی، ریاضیات، داستان سرایی مبتنی بر ماجراجویی

کیت اولین برنامه نویسی و رباتیک کودکان که برای آموزش اصول برنامه نویسی و رباتیک به کودکان کلاس K-2 طراحی شده است، به نرم افزار، برنامه یا دستگاه هوشمند نیاز ندارد.

این بازی دارای یک کتابچه راهنمای جذاب و تمام رنگی 64 صفحه ای است که بازیکنان جوان را در درس های ساختمان سازی و تمرین های برنامه نویسی هیجان انگیز راهنمایی می کند. شش خط داستانی مختلف گنجانده شده است، که شامل مجموعه ای از درس های مدل سازی برای بچه های کنجکاو است. کاربران ویجت‌هایی را در بالای یک بلوک کدگذاری plug-and-play می‌سازند اپ اینونتور که قبل از انجام تمرین، دستورالعمل‌ها را اسکن می‌کند. با 38 کارت نقشه مختلف، بچه ها می توانند برنامه های پیچیده ای را اجرا کنند که ربات خود ساخته آنها انجام می دهد.

هر یک از سی درس کدنویسی با استانداردهای آموزشی که توسط انجمن بین‌المللی فناوری و آموزش (ISTE)، Code.org و انجمن معلمان CS ایجاد شده‌اند، همراستا هستند.

پروژه اپ اینونتور

۱۸ بازديد

پست "31 وب سایت برتر برنامه نویسی رایگان و پروژه اپ اینونتور مقرون به صرفه برای کودکان" را به اشتراک بگذاریداین وبلاگ قسمت دوم از مجموعه سه قسمتی ما در مورد کودکان و برنامه نویسی است. در این مقاله، ما فهرستی مفید از ابزارها و منابع گردآوری کرده‌ایم تا فرزند شما بتواند مهارت‌های ارزشمندی را برای توسعه وب شروع کند.

اگر علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد اینکه چرا بچه ها باید کدنویسی را بیاموزند، اولین پست ما را بررسی کنید که مزایای مختلفی فراتر از فناوری را برجسته می کند. برای یادگیری تکمیلی بیشتر، فراموش نکنید که قسمت سوم مجموعه ما را بخوانید: 15 بهترین کتاب برنامه نویسی برای کودکان.

بنابراین، شما می خواهید به فرزند خود یاد دهید که چگونه کدنویسی کند. این یک هدف ارزشمند است، اما از کجا باید شروع کرد؟

هر پدر و مادری می‌داند که دوختن پروژه اپ اینونتور یک بچه پشت میز آشپزخانه با یک کتاب کار و یک مداد، حتی در بارانی‌ترین و کسل‌کننده‌ترین روز، یک شرط باخت است. چگونه قرار است آنها را متقاعد کنید که مقابله با چند چالش کدنویسی فقط برای آنها خوب نیست - سرگرم کننده است؟

به ما اعتماد کنید، امکان پذیر است. اما احتمالاً به کمک کمی از برخی از پلتفرم‌های برنامه‌نویسی مناسب برای کودکان نیاز خواهید داشت. خوشبختانه، این سؤال که چگونه فرزندتان را به کدنویسی تشویق کنید، سؤالی نیست که به تنهایی با آن روبرو شوید. در سال‌های اخیر، جنبش طرفدار کدگذاری در کمپ‌های تابستانی، برنامه‌های بعد از مدرسه و مدارس ابتدایی و متوسطه در سرتاسر جهان قوت گرفته است.

طبق تحقیقاتی که به طور مشترک توسط Code.org Advocacy Coalition، Computer Science ایرانیان سایبرTeachers Association و Expanding Computing Education Pathways Alliance انجام شده است، در حال حاضر 45 درصد از دبیرستان ها علوم کامپیوتر پروژه اپ اینونتور را تدریس می کنند که این رقم در سال 2014 توسط گالوپ 25 درصد گزارش شده بود.

نموداری که نشان می دهد چند درصد از دبیرستان ها علوم کامپیوتر تدریس می کنند

هیاهو به خوبی سزاوار است. نه تنها مشاغل برنامه نویسی تقاضای بالایی دارند، بلکه برنامه نویسی به عنوان یک عمل، حل مسئله و خلاقیت را نیز تقویت می کند. هیچ کس این تقویت شناختی را بهتر از دن کرو، مدیر ارشد فناوری SongKick توضیح نمی دهد، که زمانی نوشت: "تفکر محاسباتی به شما می آموزد که چگونه با تقسیم کردن آنها به مجموعه ای از مشکلات کوچکتر و قابل کنترل تر، با مشکلات بزرگ مقابله کنید."

ابزارهای کدنویسی انعطاف پذیری پروژه اپ اینونتور کودک را بهبود می بخشد و آنها را تشویق می کند تا با مشکلات بزرگتر و پیچیده تر مقابله کنند و در عین حال به آنها آموزش می دهند که چگونه ناامیدی را مدیریت کنند. برنامه نویسی یکی از معدود رشته های مدرنی است که به کودک اجازه می دهد هم خلاق باشد و هم جزئی گرا باشد. از طریق کدنویسی، بچه‌ها می‌توانند برنامه‌های کاربردی جدیدی بسازند که فقط با تصورات خودشان محدود می‌شوند.

به عنوان والدین، شما نقش بزرگی در حمایت از سفر برنامه نویسی فرزندتان ایفا می کنید. یک ابتکار تحقیقاتی مشترک اخیر که توسط گوگل و گالوپ انجام شد نشان داد که "دانش آموزانی که توسط معلم یا والدین تشویق شده اند سه برابر بیشتر به یادگیری علوم کامپیوتر علاقه مند هستند."

چه به طور کامل از عنصر خود خارج شده باشید و چه در اصول کدنویسی به خوبی آشنا باشید، به حمایتی نیاز خواهید داشت. در زیر، ما چند ابزار برنامه نویسی را برای بچه ها فهرست کرده ایم که به کودک شما کمک می کند تا به عنوان یک کدنویس جدید پیشرفت کند.

بهترین منابع کدنویسی برای کودکان ابزارهای کدنویسی برای اپ اینونتور کودکان 4 تا 8 ساله اسکرچ جونیور نوع منبع: اپلیکیشن تبلت iOS و اندروید محدوده سنی پیشنهادی: 5 تا 7 تجربه کدنویسی لازم: ندارد مهارت های آموخته شده: تعامل با یک رابط گرافیکی، برنامه نویسی، حل مسائل کلی

اسکرچ جونیور معتقد است که "کدنویسی سواد جدید است." با استفاده از این برنامه در دسترس، بچه های پنج تا هفت ساله می توانند بازی ها، داستان های تعاملی خود را بسازند و مشکلات را حل کنند.

اپ اینونتور1

۱۹ بازديد

برنامه‌های آموزشی/اطلاعاتی که ادعا می‌کنند اپ اینونتور کلاس های تابستانی با دستورالعمل‌های پردازش FCC مطابقت دارند، با برچسب "E/I" پخش می‌شوند. این برچسب ها محتوای برنامه را بیشتر مشخص نمی کنند. تحقیقات مرکز سیاست عمومی Annenberg نشان می دهد که آگاهی بسیار کمی از وجود برنامه های E/I وجود دارد و تعداد کمی از والدین می دانند که حروف چیست.

 علاوه بر این، ایستگاه های مختلف از آیکون های مختلفی برای نشان دادن این برنامه ها استفاده می کنند. از جنبه مثبت، تجزیه و تحلیل محتوا توسط همان گروه نشان می‌دهد که از زمان اجرایی شدن دستورالعمل پردازش، هم در کمیت و هم در کیفیت برنامه‌های آموزشی برای کودکان افزایش یافته است.

رسانه های صفحه نمایش و جوان ترین بینندگان: مفاهیمی برای توجه و یادگیریMary L. Courage، در توسعه شناختی در زمینه های دیجیتال، 2017

تلویزیون و کمبود کلاس های تابستانی توجه

نگرانی‌ها در مورد تأثیر تلویزیون بر توسعه شبکه‌های توجه اولین بار اپ اینونتور در دهه 1970 به دنبال ظهور برنامه‌های تلویزیونی کودکانه مانند خیابان کنجد و افزایش مرتبط در مشکلات توجه گزارش شده (مانند حواس‌پرتی، بیش فعالی) در مدرسه مطرح شد. (گیست و گیبسون، 2000؛ سینگر، 1980).

اگرچه این سوال پیچیده در آن زمان حل نشد (Acevedo-Polakovich, Lorch, & Milich, 2007; Anderson & Hanson, 2010) اما یک دهه پیش با بازاریابی برنامه های تلویزیونی و ویدئویی، علاقه مجددی به ادبیات نوزادان و کودکان نوپا پیدا کرد. که به طور خاص آن گروه سنی را هدف قرار داده است.

کریستاکیس و همکاران (2004) داده‌های گزارش کلاس های ایرانیان سایبر تابستانی والدین را از دو نظرسنجی در مقیاس بزرگ تجزیه و تحلیل کرد و یک همبستگی معنی‌دار بین میزان تماشای کودکان تلویزیون در سنین 1 و 3 و مشکلات توجه بعدی که با اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی (ADHD) سازگار بود، یافت. با این حال، داده‌های آنها رابطه علی بین تماشای تلویزیون و توجه بعدی ایجاد نکرد و معیارهای آنها برای شناسایی کمبود بسیار گسترده بود.

 متعاقباً، زیمرمن و کریستاکیس (2007) گزارش کردند که همبستگی بین میزان تماشای تلویزیون توسط کودکان کمتر از 3 سال و توجه بعدی تنها زمانی معنادار بود که محتوای برنامه‌ها به عنوان اپ اینونتور سرگرمی خشن طبقه‌بندی شود. زمانی که محتوای برنامه آموزشی یا سرگرمی بدون خشونت بود، همبستگی معنی‌دار نبود.

علاوه بر این، میزان و نوع تماشای تلویزیون توسط کودکان 4 تا 5 ساله با توجه بعدی ارتباطی نداشت. نویسندگان به این نتیجه رسیدند که 3 سال اول دوره حساسی برای آسیب احتمالی ناشی از تماشای تلویزیون سریع (خشونت آمیز) بود، اگرچه فقدان تأثیر در میان کودکان بزرگتر نشان داد که این مشکل ممکن است گذرا باشد.

کریستاکیس و زیمرمن پیشنهاد کردند که قرار کلاس های تابستانی گرفتن در معرض سرعت غیرطبیعی تغییر صدا و تصویر در مواد ویدئویی در این دوره حساس ممکن است اتصالات سیناپسی در شبکه‌های عصبی زیربنایی توجه اپ اینونتور را تغییر داده و دامنه توجه نوزاد را کوتاه کند.

علاوه بر این، آنها ادعا کردند که سرعت سریع به طور مکرر واکنش جهت‌گیری را به قیمت توجه مداوم و پردازش اطلاعات ایجاد می‌کند و نوزادان را وادار می‌کند که به طور ثابت به صفحه خیره شوند. با این حال، این استدلال با تحقیقاتی که نشان می‌دهد از سن 6 ماهگی، نوزادان توجه خود را در طول دوره‌های تماشای طولانی تنظیم می‌کنند، سازگار نیست.

آنها توجه خود را از طریق تغییرات در ویژگی های رسمی (مانند سرعت، صدا) مواد و کاهش همزمان ضربان قلب و مقاومت در برابر حواس پرتی در طول نگاه طولانی نشان می دهد که آنها مواد را در سطوحی پردازش می کنند (ریچاردز و اندرسون، 2004). علاوه بر این، مانند کودکان بزرگتر و بزرگسالان، نوزادان و کودکان نوپا معمولاً به عنوان اسباب بازی ها یا سایر محرک های رقابتی توجه آنها را به خود جلب می کنند، از مواد ویدئویی دور می شوند (بار، زک، گارسیا و مونتنر، 2008؛ اشمیت، پمپک، کرکوریان، لوند، و اندرسون، 2008). ؛ اپ اینونتور ستلیف و شجاعت، 2011).

مطالعه اولیه توسط کریستاکیس و همکاران. (2004) به کلاس های تابستانی طور گسترده مورد استناد قرار گرفت و mتوجه رسانه ای با این حال، بیشتر گزارش‌ها مطالعات دیگری را نادیده گرفتند که از اقدامات دقیق‌تری برای شناسایی مشکلات توجه دوران

اپ اینونتور

۱۸ بازديد

تعریف CTA عمداً گسترده است. تعریف این که اپ اینونتور چه کلاس های تابستانی ویژگی هایی باعث می شود محصولی با برچسب "آموزشی" هم کیفیت بالا و هم موثر باشد، بسیار دشوارتر است. جردن و وودوارد (1997) کیفیت تلویزیون آموزشی کودکان را با استفاده از شش معیار ایجاد شده با مشورت با متخصصان در این زمینه و همچنین پس از بررسی یافته های تحقیقاتی که نشان می دهد برنامه های طراحی شده برای آموزشی عموماً برای کودکان مفید است، تعریف کردند. این معیارها عبارتند از:

1.وضوح درس: درس اولیه به چه صورت مستقیم یا صریح ارائه می شود.2.ادغام درس: میزان تکرار یا گنجاندن درس اولیه در طول برنامه.3.درگیری در درس: میزان جذابیت کلاس های تابستانی و جذب درس اولیه.4.کاربرد درس: میزان ارتباط درس اولیه با دنیای واقعی.5. اهمیت درس: ارزش کلی یا مفید بودن درس اولیه.  6.تقویت درس: میزان پاداش یادگیری (از جمله تلاش و تسلط) در درس در قسمت.

سایر سازمان‌ها و محققان حامی کلاس های تابستانی هم زبان CTA اپ اینونتور و هم این معیارها را برای فرم‌های رسانه‌ای متعدد تطبیق داده‌اند. به عنوان مثال، Common Sense Media، سازمانی که ماموریت آن بهبود زندگی کودکان و خانواده ها با ارائه اطلاعات قابل اعتماد درباره رسانه به والدین و مربیان است، کلاس های تابستانی از این تعاریف برای ارزیابی محتوا در تلویزیون، بازی های ویدیویی، بازی های رایانه ای، سایت های کلاس های تابستانی اینترنتی و ... استفاده می کند.

 برنامه های تلفن همراه (به مراجعه کنید). در یک کلاس های تابستانی زمینه تحقیقاتی، بار و لاین بارگر (2010) رسانه ها را به عنوان آموزشی تعریف کردند که مواد محصول نوعی ادعای آموزشی داشته باشند. ادعاهای آموزشی به عنوان محتوای بصری یا شفاهی روی بسته‌بندی، وب‌سایت‌های محصول، و کلاس های تابستانی سایر مواد محصول تعریف می‌شوند که نشان می‌دهد قرار گرفتن در معرض یک محصول خاص می‌تواند به کودکان در یادگیری اطلاعات مهم، مهارت‌ها، ارزش‌ها و رفتار کمک کند و اپ اینونتور در عین حال آنها را ایرانیان سایبر سرگرم کند و کنجکاوی آنها را کلاس های تابستانی برانگیزد. یاد بگیرید» (CTA, 1990: p. 303a; Fenstermacher et al., 2010: p. 561).

 این تعریف به‌عنوان راهنمایی برای انتخاب مطالبی کلاس های تابستانی که سازندگان آن محتوا آموزشی می‌دانستند، خواه شواهدی برای حمایت از چنین ادعاهایی وجود داشته باشد یا نداشته باشد، استفاده شد. این کار عمداً با این هدف انجام شد که این «ادعاها» بیشتر مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد تا ارزیابی کلاس های تابستانی شود که آیا محتوای برنامه هم با ادعاها مطابقت دارد و هم با روش‌هایی که کودکان خردسال به بهترین نحو می‌آموزند.

سیستم های رتبه بندی برای رسانه ها جوآن کانتور، کلاس های تابستانی در دایره المعارف رسانه ها و ارتباطات بین المللی، 2003

III.B.3 برنامه ریزی آموزشی/اطلاعاتی برای کودکان

یک سیستم کاملاً متفاوت برچسب‌گذاری برای کلاس های تابستانی برنامه‌های تلویزیونی که به عنوان «آموزشی» تعیین شده‌اند، عمل می‌کند. برچسب های آموزشی/اطلاعاتی در نتیجه قانون تلویزیون کودکان در سال 1990 (CTA) بوجود آمدند. این قانون تصریح می‌کند که FCC، در بررسی درخواست تمدید مجوز پخش‌کننده تلویزیونی، باید در نظر بگیرد که دارنده مجوز تا چه اپ اینونتور اندازه به نیازهای آموزشی و اطلاعاتی کودکان خدمت کرده است.

 FCC تفسیر این دستور را مبهم گذاشت و برنامه‌ریزی کلاس های تابستانی آموزشی را اینگونه تعریف کرد: «محتوای رشد مثبت کودک را از هر لحاظ، از جملهنیازهای شناختی/فکری یا اجتماعی/عاطفی کودک را مد نظر قرار دهید. CTA در ابتدا تأثیر کمی بر برنامه های کودکان داشت زیرا بسیاری از پخش کلاس های تابستانی کنندگان این تعریف را به راحتی تفسیر کردند.

برای مثال، کارتون‌های فانتزی مانند The Flintstones و The Jetsons در برخی از برنامه‌های تمدید به‌عنوان «آموزشی» تعیین شدند. علاوه بر این، بسیاری از برنامه‌های آموزشی به کلاس های تابستانی اصطلاح به دوره‌های زمانی منتقل شدند که برای اکثر کودکان غیرقابل دسترس بود. با این حال، در سال 1996، FCC مجموعه قوانین سخت گیرانه تری را برای بررسی انطباق پخش کنندگان با CTA اتخاذ کرد. آنها یک "راهنمای پردازش" برنامه را ایجاد کردند که بر اساس آن تمدید مجوز پخش کننده با رعایت استانداردهای خاص اپ اینونتور تسهیل می شود.

 این استانداردها شامل پخش حداقل 3 ساعت در هفته برنامه آموزشی است که به عنوان برنامه‌ای تعریف می‌شود که هدف آموزشی مشخص و اعلام شده عمومی دارد. علاوه بر این، برای رعایت دستورالعمل 3 ساعته، برنامه ها باید بین ساعت 6 صبح تا 11 شب روی آنتن بروند و باید در زمان پخش برچسب آموزشی / اطلاع رسانی داشته باشند.