آرشیو اردیبهشت ماه 1401

يادگيري برنامه نويسي

اسکرچ جونیور1

۲ بازديد

وقتی بیگانه به اسپرایت دیگری اسکرچ جونیور (که فقط می تواند توپ در این بازی باشد) دست می زند، می گوید "اوه!" و صدای پاپ می دهد.

در واقعیت، ScratchJr به طور ایده‌آل برای برنامه‌های بازی مناسب نیست و احتمالاً آن چیزی نیست که بیشتر کودکان می‌خواهند با آن بسازند، اما این مثال به شما معرفی برخی از ویژگی‌های این زبان را می‌دهد. من فکر می‌کنم بیشتر بچه‌ها احتمالاً مایلند از ScratchJr برای گفتن داستان‌ها، خلق هنر و صداهای خود و ایجاد تعامل شخصیت‌ها استفاده کنند. این مشابه تعداد کودکانی است که در حال حاضر از زبان پیچیده تر Scratch استفاده می کنند و مهمترین چیز این است که جوانان روش جدیدی برای بیان خلاقانه خود در iPad دارند. اگرچه هدف آموزش برنامه‌نویسی به کودکان خردسال نیست، اما در طول مسیر با مفاهیم کلیدی برنامه‌نویسی آشنا می‌شوند، که باعث می‌شود بعداً به سمت برنامه‌نویسی پیشرفت کنند.

 

من خوشحالم که ScratchJr اکنون منتشر شده است. من یکی از بسیاری از افرادی بودم که با کمک مالی کوچک از پروژه Kickstarter آن حمایت کردم، و بسیار دوست داشتنی است که با ذکر عنوان بازی شناخته شوم. هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از اپ استور اپل دانلود کنید. نسخه اندروید در حال حاضر در حال توسعه است و برای انتشار در اواخر سال 2014 برنامه ریزی شده است. من هم مانند بسیاری از شما یک کدنویس با بچه های خانه هستم. چه زمانی بهتر برای آشنا کردن اسکرچ جونیور فرزندانمان با شغلی که همه فکر می کنیم شگفت انگیز است! به نظر شما برنامه نویسی شگفت انگیز است، درست است؟

اسکرچ جونیور

۲ بازديد

تفاوت اسکرچ جونیور بین ScratchJr و Scratch چیست؟

در مقایسه با نسخه کامل Scratch که مخاطبان مسن را هدف قرار می دهد، محدودیت هایی وجود دارد. برای مثال هیچ متغیری وجود ندارد و اسپرایت ها فقط می توانند با افزایش 15 درجه بچرخند. شبکه برای قرار دادن اسپرایت ها فقط 20 مربع عرض و 15 مربع ارتفاع دارد. بلوکی برای انتقال به یک موقعیت خاص وجود ندارد، اما می‌توانید بلوک را به موقعیت اولیه خود بازنشانی کنید. بلوک برای همیشه فقط می تواند یک اسکریپت کامل را تکرار کند. این محدودیت‌ها دقیقاً همان چیزی است که آن را برای کودکان کوچک‌تر مناسب می‌کند و به دست آوردن نتایج سریع برای آنها آسان می‌شود.

 

سورپرایزهای خوبی نیز وجود دارد: پخش ها پشتیبانی می شوند. شما می توانید تشخیص دهید که یک اسپرایت به اسپرایت دیگری برخورد می کند (اگرچه تا آنجا که من می بینم نمی توانید تشخیص دهید که اسپرایت در حال لمس کدام است). شما می‌توانید اسکریپت‌ها را در هنگام ضربه زدن به اسپرایت فعال کنید، اگرچه باید مراقب باشید که روی اسکرچ جونیور یک اسپرایت ضربه نزنید و نگه ندارید زیرا این گزینه گزینه حذف اسپرایت را نشان می‌دهد. یک بلوک اضافی زیبا برای ایجاد یک اسپرایت به بالا و پایین آمدن دوباره وجود دارد. ضبط صدا نیز یکپارچه است، بنابراین کاربران می توانند به راحتی بازی های خود را شخصی سازی کنند.

 

به طور کلی، ScratchJr بسیار ساده‌تر است، اما همچنان گزینه‌های کافی را برای کودکان قادر می‌سازد تا خود را خلاقانه بیان کنند. من می توانم تصور کنم که برخی از کودکان ScratchJr را کشف می کنند و بعداً به Scratch می روند، به خصوص آنهایی که ScratchJr را در سن 7 سالگی از 5 سالگی کشف می کنند.

 

نوشتن یک بازی اسکرچ جونیور با ScratchJr در iPad

پس چقدر پیچیده است؟ خوب، شما می توانید بازی های ساده با آن ایرانیان سایبر ایجاد کنید. در اینجا یک مثال از یک بازی است که در آن شما به یک توپ شلیک می کنید و سعی می کنید به بیگانه ضربه بزنید. برای ساخت این بازی، کافی است اسپرایت های نشان داده شده در زیر را اضافه کنید و اسکریپت های نشان داده شده در کنار آنها را به آنها بدهید. بلوک ها دارای کد رنگی هستند که پیدا کردن آنها را آسان می کند.

 

در این بازی شما روی گربه ضربه می زنید تا توپ را به سمت بیگانه شلیک کنید. توپ باید در پایین صفحه باشد و بیگانه باید در بالای صفحه باشد. گربه می تواند به یک گوشه برود، جایی که می توانید به راحتی روی آن ضربه بزنید بدون اینکه صفحه نمایش را مبهم کنید. این همان بازی است که می توانید در تصویر بالا مشاهده کنید.

 

اسکرین شات برنامه ScratchJr - توضیحات زیر اسکرچ جونیور را ببینید بازی تیرانداز بیگانه این چیزی است که اسکریپت ها انجام می دهند:

هنگامی که گربه ضربه می زند، پخش می فرستد. شش پخش مختلف برای انتخاب وجود دارد که از رنگ های مختلف استفاده می کنند.

وقتی بازی شروع می شود (با تابا زدن پرچم سبز)، توپ به موقعیت شروع خود می رود.

هنگامی که توپ پیام پخش را دریافت می کند، به موقعیت شروع خود می رود و 15 پله از صفحه بالا می رود. این بدان معناست که به همان جایی که شروع کرده بود ختم می‌شود، زیرا اسپرایت‌هایی که از بالای صفحه خارج می‌شوند به پایین برمی‌گردند و صفحه نمایش 15 واحد ارتفاع دارد.

هنگامی که پرچم سبز زده می شود، بیگانه سرعت اسکرچ جونیور خود را روی سریع تنظیم می کند، به موقعیت شروع خود می رود و 15 قدم به راست و سپس 15 قدم به چپ حرکت می کند. بلوک قرمز کل اسکریپت را تکرار می کند.

برنامه نویسی کامپیوتر1

۳ بازديد

اندکی بعد، ناچ محبوب ما نسخه آزمایشی برنامه نویسی کامپیوتر بازی ویدیویی خود را در یک انجمن توسعه دهندگان مستقل منتشر کرد. این بازی واکنش بسیار مثبتی ایجاد کرد و کل جامعه را به ساختن ساختارها و خلاقیت‌های شگفت‌انگیز سوق داد. به تدریج حیوانات، درختان، مواد مختلف و ... اضافه شدند.

با این حال، ناچ تصمیم گرفت شرکت خود را به نام Mojang ایجاد کند که ابزار مفیدی برای ادامه توسعه Minecraft خواهد بود. آپدیت پس از آپدیت ابزارهایی مانند شمشیر و پیک، دینامیت، دشمنان و حالت های مختلف بازی اضافه شده است. در حال حاضر، حتی می توانید مینی گیم ها را به راحتی در Minecraft قرار دهید.

جامعه بازی های اینترنتی کار خود را برای محبوبیت این بازی انجام داد تا اینکه یوتیوبرها از همه ویژگی های آن از جمله چند نفره با دو یا چند بازیکن استفاده کردند. پس از سال ها موفقیت، ناچ تصمیم گرفته است بازی خود را به مایکروسافت بفروشد، که توانسته است آن را به تدریج، اما تقریباً به طور کامل بهبود بخشد.

آیا Minecraft ارزش بازی کردن برنامه نویسی کامپیوتر دارد؟

در حالی که بازی‌های مستقل معمولاً ژانرهای مورد علاقه بازی‌های ویدیویی برای عموم مردم نیستند، برخی جواهرات وجود دارند که برجسته هستند. Minecraft را به راحتی می توان بهترین جواهری که در بین بازی های مستقل وجود دارد نامید. این بازی ویدیویی پرفروش‌ترین و پرفروش‌ترین بازی ویدیویی در جهان و دارای بیشترین به‌روزرسانی در سال است که می‌توان آن را به صورت رایگان بر روی رایانه شخصی خود دانلود و نصب کرد.

نحوه جستجو یا یافتن افراد در توییتر از طریق شماره یا ایمیل را بخوانید؟

همه می توانند از مبارزه با هیولاها، کشاورزی، کشاورزی، جستجوی مواد معدنی پنهان در معادن خطرناک و غیره لذت ببرند. اما بهترین چیز این است که مهم نیست یک نفر چند سال دارد، همیشه می توانید Minecraft بازی کنید و لذت ببرید و لذت زیادی ببرید.

از ساختن خانه تا ساختن یک قصر، قلعه یا قلعه حماسی. حتی ایرانیان سایبر رفتن به ابعاد دیگر برای اثبات ارزش خود، جهان بزرگی از امکانات است. بدون شک این گوهر از هر نظر ارزشش را دارد و سزاوار موفقیتی است که دارد و احتمالا ادامه خواهد داشت. حالت چند نفره آنلاین به طور کلی قلب Minecraft در نظر گرفته می شود. با این حال، برای بازی با هم در اینترنت برنامه نویسی کامپیوتر ، به سروری نیاز دارید که به عنوان دروازه ای به دنیای Minecraft مربوطه عمل کند.

سرورهای موجود در هر دو حالت بازی و تعداد بازیکنان متفاوت است. به لطف لیست های مختلف سرور Minecraft، کاربران می توانند سرورهای عمومی را برای یافتن دنیای مناسب جستجو کنند. با این حال، آنها هیچ تاثیری بر شرایط عمومی بازی در سرورهای Minecraft سایر کاربران ندارند، زیرا مدیر سرور قوانین را دیکته می کند.

تنها در صورتی که سرور Minecraft خود را پیکربندی کنید، تجربه بازی شخصی سازی شده ای دارید. تنها از این طریق می توانید تعیین کنید که کدام و چند بازیکن مجاز به ورود به دنیای شما هستند. همچنین می توانید آزادانه حالت بازی و سایر تنظیمات را با توجه به ترجیحات خود سفارشی کنید. اما چگونه می توان یک سرور Minecraft راه اندازی کرد و کدام یک مناسب تر است؟

فهرست مطالب

سرور Minecraft: آیا سرور خود را در خانه دارید یا برنامه نویسی کامپیوتر به یک ارائه دهنده متکی هستید؟سیستم مورد نیاز برای سرور Minecraft چیست؟اجاره سرور Minecraft در IONOS: کدام سرور برای شما مناسب است؟راه اندازی سرور Minecraft: راهنمای سرورهای ویندوز سرور ابری IONOS خود را به صورت رایگان امتحان کنید

سرور ابری خود را اکنون به صورت رایگان امتحان کنید - سرور ابری خود را به مدت 30 روز آزمایش کنید!

REST API ترافیک نامحدود مجازی سازی VMware سرور Minecraft: آیا سرور خود را در خانه دارید یا به یک ارائه دهنده متکی هستید؟

اگر می خواهید سرور Minecraft خود را راه اندازی و مدیریت کنید، البته ابتدا به سخت افزار مناسب برای این پروژه نیاز خواهید داشت. در تئوری، بسته به تعداد پلیرها و تنظیمات سروری که می خواهید، یک کامپیوتر برنامه نویسی کامپیوترخانگی کافی است - برای مثال، سه تا پنج بازیکن، تیم Minecraft 3 گیگابایت رم، 18 گیگابایت فضای هارد دیسک و یکی حداقل 12 را توصیه می کند.

برنامه نویسی کامپیوتر

۳ بازديد

بازی Minecraft Adventure را برنامه نویسی کامپیوتر شروع کنید

با توضیح همه چیز در جزئیات، اکنون بیش از حد آماده هستید که کاوش حالت ماجراجویی در Minecraft را آغاز کنید. برخی از بهترین نقشه های سفارشی را دانلود کنید، شاید چند دوست را دعوت کنید و برای زندگی خود بازی کنید. برای کسانی که RTX در Minecraft Bedrock ندارند،

 می‌توانید Optifine را در Minecraft نصب کنید تا عملکرد را بهبود ببخشید و بهترین استفاده را از تجربه خود ببرید. حالا، یک دقیقه بیشتر منتظر نمانید و ماجراجویی های جدید Minecraft خود را بلافاصله شروع کنید.

ایسوس طیف کروم بوک خود را در هند دو برابر کرد تا نیازهای دانش آموزان را در طول همه گیری جاری برطرف کند. آنها اکنون تعدادی کروم بوک را در بخش ارزان قیمت منتشر کرده اند، از جمله کروم بوک برنامه نویسی کامپیوتر جدید ایسوس CX1101، […]

با نزدیک شدن به پایان سال 2021، تقاضا برای لپ تاپ همچنان در حال رشد است. از آنجایی که مردم بیش از هر زمان دیگری لپ تاپ می خرند تا کار خود را از تقلب خانگی ادامه دهند، علاقه در همه جا زیاد است. و در حالی که شرکت های کالیبر لنوو [...]

در این دنیای کمبود سیلیکون و اسکالپ کردن CPU و GPU، بسیاری به دنبال فضای لپ‌تاپ هستند تا دستگاه‌های جایگزین رایانه رومیزی را برایشان فراهم کنند. Lenovo Legion 7 قصد دارد یکی از این دستگاه ها باشد، با سریع ترین [...]Minecraft شاید یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بازی ها برای کل جامعه اینترنتی باشد.

اگر آن را بازی نکرده اید، احتمالاً کسی را می شناسید که بازی می کند. با توجه به ظهور و شهرتی که به دست آورده است، بسیاری از خود می پرسند: خالق Minecraft کیست؟ با داستان نحوه ایجاد Minecraft آشنا شوید.

خالق Minecraft کیست؟ - داستان برنامه نویسی کامپیوتر نحوه ایجاد Minecraft را بیاموزید

فهرست ایرانیان سایبرمطالب

خالق Minecraft کیست؟با داستان نحوه ایجاد Minecraft آشنا شوید خالق Minecraft کیست؟

سازنده بازی Minecraft با نام مستعار Notch برای همه بازیکنان و دنبال کنندگان بازی شناخته شده است. نام اصلی او مارکوس پرسون است و تبار سوئدی دارد و در استکهلم به دنیا آمده است. او از همان دوران کودکی نشان داد که استعداد و مهارت های زیادی در کامپیوتر دارد.

او به ابتدایی ترین فرآیندهای برنامه نویسی برای دستگاه های 8 بیتی علاقه مند شد و در سن 7 سالگی به آنها مسلط شد.

در واقع، او به عنوان یک برنامه نویس کد ساده از کامپیوتر آشنای خود در آن زمان شروع به کار کرد. از آن زمان به بعد، او تلاش کرد تا مهارت های کامپیوتری خود را به تنهایی و به روشی خودآموز بهبود بخشد.

چیزی که خیلی ها نمی دانند این واقعیت است که اولین بازی ویدیویی او بر اساس متون و کدهای ساده ساخته شده است، بنابراین ما در مورد شخصی صحبت می کنیم که به راحتی می تواند یک برنامه نویسی کامپیوتر اعجوبه باشد.

با تشکر از Markus Alexej Persson، امروز می‌توانیم از یکی از بهترین قسمت‌هایی که بازی‌های ویدیویی مستقل در هر کجای دنیا داشته‌اند لذت ببریم. با این حال، خود داستان Minecraft به اندازه داستان توسعه دهنده محبوب ناچ الهام بخش و جالب است.

با داستان نحوه ایجاد Minecraft آشنا شوید

به قول مارکوس، او همیشه می‌دانست که می‌خواهد بازی‌های ویدیویی بسازد و به این خواسته عمل می‌کرد. با افزایش مهارت‌هایش، او ابتدا یک بازی مستقل یا مستقل به نام Infiniminer را امتحان کرد که الهام‌بخش گیم‌پلی و سبک گرافیکی Minecraft بود.

نحوه تنظیم یا تبدیل اینستاگرام به رنگ سیاه بدون روشن کردن حالت تاریک را بخوانید

او تحت تأثیر عناوین محبوب دیگری مانند Dwarf Zone 3 و Dungeon Keeper، تصمیم برنامه نویسی کامپیوتر گرفت روی «کلون بازی ویدیویی» خود کار کند. او در حساب یوتیوب خود یک "گیم پلی" یا ویدئویی از "بیایید بازی کنیم" را منتشر کرد که در آن آزمایش کرد و پیشرفت خلقت خود را نشان داد که آن را "تست فنی بازی غار" نامید. با این نام، پروژه به توسعه خود ادامه داد.

زبان برنامه نویسی کودکان

۳ بازديد

 

تفکر عملکردی که شیوه سنتی تفکر را می شکند اخیراً ، بسیاری از زبانها الگوی برنامه نویسی کاربردی زبان های برنامه نویسی کودکان را معرفی کرده اند و علاقه توسعه دهندگان نیز به این موضوع روز به روز بیشتر می شود. همچنین به یاد می آورم که هنگام خواندن کتابی به نام تفکر عملکردی ، من به برنامه نویسی کاربردی علاقه مند شدم ، که کاملاً متفاوت زبان های برنامه نویسی کودکان از الگوی موجود است.

کتاب تفکر عملکردی

کتاب سنجاب ناز که بارها خواندم چون سرگرم کننده بود مطمئناً ، خواندن این کتاب به شما آزادی انجام برنامه نویسی کاربردی را نمی دهد. اگر سخت مطالعه کنید ، درک کنید و زیاد استفاده کنید ، مفاهیم و تکنیک های مورد استفاده در برنامه نویسی عملکردی ، مانند کاری کردن ، مونادها و معایب برنامه نویسی توابع سطح بالا زبان های برنامه نویسی کودکان ، می توانند به سرعت آشنا شوند ، اما همانطور که قبلاً اشاره کردم ، برای طراحی صحیح برنامه با استفاده از یک الگوی خاص ، شما به معنای واقعی کلمه به خود فکر می کنید زیرا باید تغییر کنید.

به همین دلیل ، در این پست ، من قصد دارم در زبان های برنامه نویسی کودکان مورد اینکه چرا برنامه نویسی عملکردی بیش از مهارت های برنامه نویسی کاربردی محبوب است ، صحبت کنم و این الگوی از چه مفاهیمی برای بررسی برنامه ها استفاده می کند.

چرا باید برنامه نویسی عملکردی را بدانید؟

در واقع ، صرف استفاده از تفکر شی گرا و برنامه نویسی ضروری در طراحی و نوشتن هر نوع برنامه ای بی دلیل نیست. آیا ما دهه هاست که با این طرز معایب برنامه نویسی فکر زبان های برنامه نویسی کودکان برنامه های بزرگی ایجاد نمی کنیم؟با این حال ، دلیل اینکه برنامه نویسی عملکردی از این طریق توجه را جلب می کند بدیهی است که تفاوت آشکاری با موارد موجود دارد و این تفاوت به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا کمی با بهره مندی بیشتر برنامه نویسی کنند.سپس ، برنامه نویسی عملکردی زبان های برنامه نویسی کودکان چه چیزی روی زمین ذهن توسعه دهندگان را جلب کرد؟ممکن است هر توسعه دهنده دلایل مختلفی داشته باشد ، اما این مزایای اصلی برنامه نویسی عملکردی است 

زبان های برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر که احساس کردم.

 

سطح بالایی از انتزاع را فراهم می کند، استفاده مجدد از کد در واحدهای توابع آسان است ،از آنجا که هدف آن تغییرناپذیری است ، پیش بینی رفتار برنامه آسان تر زبان های برنامه نویسی کودکان می شود.شاید شما به سایر پست های وبلاگ یا کتابهایی که برنامه نویسی کاربردی را توضیح می دهند نگاه کنید و در مورد معایب برنامه نویسی شباهت ها به عنوان نقاط قوت برنامه نویسی کاربردی صحبت کنید.از میان این مزایا ، تغییر ناپذیری خود یک مزیت برنامه نویسی عملکردی نیست ، بلکه بیشتر به مزیتی نزدیک است که به طور طبیعی با استفاده از توابع خالص به وجود می آید

سطح بالای انتزاع

اساساً ، برنامه نویسی تابعی معایب برنامه نویسی الگویی است که ویژگی های برنامه نویسی اعلانی را با استفاده از ترکیبی از توابع پیاده سازی می کند ، و یکی از اصلی ترین مزایا برنامه نویسی اعلانی ، سطح انتزاع بالاتر زبان های برنامه نویسی کودکان از روش های استفاده شده در برنامه نویسی اجباری یا برنامه نویسی شی گرا است. توسعه دهندگان فقط بر حل مشکلات تمرکز کنند.

برای اینکه بفهمید انتزاع سطح بالا که توسط برنامه نویسی اعلانی ارائه می شود دقیقاً به چه معناست و چه مزایا و معایبی دارد ، به نظر می رسد که ترتیب مفهومی انتزاع ابتدا ضروری است.

مفهوم دقیق انتزاع

احتمالاً کسانی که برنامه نویسی معایب برنامه نویسی شی گرا را می دانند ممکن است بگویند انتزاع عملی است برای استخراج و سازماندهی ویژگی های چیزی که در واقعیت وجود دارد. خوب ، این اشتباه نیست ، و درک آن راحت تر زبان های برنامه نویسی کودکان است وقتی شما برای اولین بار برنامه نویسی شی گرا را مطالعه می کنید.

 

با این حال ، در حقیقت ، معنای اساسی کلمه انتزاع مفهوم بسیار گسترده تری از تعریف ساده کلاس با سازماندهی خصوصیات یک شی است.معنای اساسی انتزاع نزدیک به مواردی زبان های برنامه نویسی کودکان است که باعث می شود چیزهای پیچیده پشت آن هنگام انجام یک کار ساده به نظر برسد. در برنامه نویسی شی گرا ، عمل تعریف کلاس با انتزاع یک شی object نیز اساساً با این تعریف سازگار است.حال ، تصور کنید که شما یک شی create ایجاد کرده و از یک روش با استفاده از کلاس Human استفاده می کنید ، کسی که شخصی معایب برنامه نویسی را به نام خود جمع می کند و می تواند نام او را بیان کند.

 

زبان های برنامه نویسی کودکان

۳ بازديد

زبان های برنامه نویسی کودکان شاید حداقل یک بار درباره قانون مور شنیده باشید: "عملکرد مدار نیمه هادی هر 18 ماه دو برابر می شود." و همچنین ممکن است بدانید که این قانون در اواسط دهه 2000 شکسته شد.از آنجا که عملکرد نیمه هادی به حد مجاز می رسد ، اخیراً شرکتهای معایب برنامه نویسی پردازنده روشی را برای افزایش کارایی انتخاب می کنند که اجازه می دهد زبان های برنامه نویسی کودکان چندین تراشه به جای افزایش سرعت یک تراشه به صورت موازی کار کنند و به همین دلیل ، معایب برنامه نویسی کد برنامه از چند رشته استفاده می کند. بنابراین ، محیطی که باید هسته های پردازنده در آن به مزایا برنامه نویسی طور کامل استفاده شود. زبان های برنامه نویسی کودکان هرب ساتر نیز این محیط را با جمله معروف "ناهار رایگان تمام شد" توصیف کرد.

 

برنامه نویسی همزمان با استفاده از چند رشته در برنامه نویسی ضروری یکی از مواردی است که توسعه دهندگان را بسیار دشوار می کند. برنامه نویسی همزمان ، مزایا برنامه نویسی همانطور زبان های برنامه نویسی کودکان که در مسئله معروف "فیلسوفان غذا خوردن" مشاهده شد ، خطر بن بست را به همراه دارد و البته راه حل هایی نیز وجود دارد ، اما پیچیده هستند و فاکتورهای زیادی را باید در نظر گرفت.

 

دلیل اصلی این مشکل در برنامه نویسی ضروری این است که داده ها یا مقادیر حالت مشترک بین رشته ها قابل تغییر هستند.با این حال ، معایب برنامه نویسی در برنامه نویسی عملکردی مزایا برنامه نویسی ، زبان های برنامه نویسی کودکان تمام داده های استفاده شده تغییرناپذیر هستند و عملکردها عوارض جانبی ندارند. بنابراین ، حتی اگر چندین رشته به طور همزمان به داده های مشترک دسترسی داشته باشد ، داده ها قابل تغییر نیستند ، بنابراین مشکلات مربوط به همزمانی را به طور اساسی مسدود می کنند.

 

مزایای دیگر

محور اصلی برنامه نویسی عملکردی توابع است معایب برنامه نویسی و به لطف ویژگی های این توابع ، یک مزیت کاملاً مفید برای برنامه نویسی فراهم می کنند. به نظر می رسد که تعداد بیشتری از توسعه دهندگان علاقه مند به برنامه نویسی کاربردی هستند که کم کم در کره علاقه مند هستند ، اما به نظر مزایا برنامه نویسی نمی رسد که تاکنون زبان های برنامه نویسی کودکان چیزهای زیادی انجام شده باشد. من شخصاً دانش زیادی در زمینه برنامه نویسی کاربردی ندارم ، اما کم کم جذابیت آن را می شناسم و همچنین آرزو می کنم کمی بیشتر در آن جستجو کنم. دوست دارم تا آنجا که ممکن است مطالب و تجربیات جدید یادگیری خود را از طریق این مکان به اشتراک بگذارم.

 

 

توابع فقط ورودی و خروجی مربوطه دارند

توابع از نظر داخلی هیچ مقداری ندارند زبان های برنامه نویسی کودکان ، آنها فقط مسئول خروجی ورودی ها هستند. به لطف این ویژگی ها ، آزمایش کد آسان است مزایا برنامه نویسی و از آنجا که وظیفه عملکرد مشخص است ، می توان برنامه نویسی کودکان ایرانیان سایبر امضای عملکرد را به طور معنی دارتری تعیین کرد ، این مزیت باعث می شود که کد بیشتر خوانا باشد.

 

از توابع می توان مانند مقادیر استفاده کرد

از آنجا که از توابع می توان مانند مقادیر استفاده کرد ، برخی از توابع می توانند ورودی یا خروجی به عنوان توابع داشته باشند. به این توابع معایب برنامه نویسی توابع مرتبه بالاتر گفته می شود و زبان های برنامه نویسی کودکان این امر ترکیب و ترکیب توابع و همچنین ایجاد کد مختصر تر را آسان می کند. توانایی استفاده از توابع ناشناس نیز این مزیت را دو چندان می کند.

 

کد زیر مقایسه ای است بین کدی که در نسخه قبلی Java 7 با کد پیاده سازی شده در نسخه جاوا 8 (با استفاده از توابع مرتبه بالاتر و توابع ناشناس) برای کدی که مجموع 1 تا 100 را محاسبه می کند. الگوی برنامه نویسی عملکردی مدتی است وجود داشته است. در این بین ، در مقایسه با برنامه ضروری یا OOP توجه جلب نشده است ، اما "ناهار رایگان" پایان می یابد و به نظر می رسد داده ها یا ترافیکی که باید پردازش شوند ، فقط در شرایط اخیر که به طور زبان های برنامه نویسی کودکان تصاعدی در حال افزایش است ، توجه را جلب می کنند. زبانهای توسعه بسیاری وجود دارد ، از جمله نه تنها زبانهای قدیمی مانند Lisp و Haskell ، بلکه زبانهای برنامه  مزایا برنامه نویسی نویسی کاربردی جدید مانند Scala ، Elm و Elixr نیز وجود دارند معایب برنامه نویسی و ویژگیهای زبان عملکردی به زبانهای OOP مانند Java اضافه می شوند و C #. به نظر می رسد روشن است که تأثیر خوبی دارد.

آموزش کامپیوتراز صفرتا صد1

۴ بازديد

اندروید توسط گوگل ساخته شده آموزش کامپیوتراز صفرتا صد است (به طور مشخص تاریخ آن 23 سپتامبر 2008 است) و مانند هر برنامه دیگر یا بهتر است بگوییم سیستم عامل، چندین ویرایش داشته و تبدیل به نسخه های برنامه شده است.

هر نسخه به روشی رسمی مشخص می شود، با یک عدد به دنبال نقطه، به عنوان مثال 2.1 (همچنین می توانید نسخه های دقیق تر مانند 2.1.4 را پیدا کنید)، اما همچنین می توانید یک نام غیر رسمی، با نام مستعار ( به تاریخ، همه نام های مستعار نام کیک یا تنقلات هستند).

تمامی نسخه های اندرویدنسخه های مختلفی که اندروید داشته است عبارتند از:

نسخه های از دست رفته به این دلیل است که نام یکسانی دارند. به عنوان مثال، نسخه های 4.2 و 4.3 نیز Jelly Bean نامیده می شدند.

نسخه های از دست رفته، مانند 4.5، این آموزش کامپیوتراز صفرتا صد است که آنها فقط بیرون نیامدند و مستقیماً به نسخه بالاتر مانند 5.0 رفتند.

ویژگی های اندروید

از قبل می دانیم که اندروید سیستم عاملی است که گوگل برای موبایل ایجاد کرده است و مانند هر سیستم عاملی باید تمامی سخت افزار موبایل (یا تبلت) را مدیریت کند.

اما اکنون می‌خواهیم ویژگی‌های اندروید را ببینیم و تفاوت آن‌ها با بسیاری از سیستم‌عامل‌های موجود امروزی را ببینیم:

اندروید توسعه رایگان و منبع باز است

هسته اندروید مبتنی بر لینوکس است آموزش کامپیوتراز صفرتا صد که تغییرات و سفارشی‌سازی‌هایی در آن انجام شده است تا بتواند روی ترمینال‌های موبایل اجرا شود.

متن باز بودن و رایگان بودن آن به این معنی است که سازندگان تلفن همراه می توانند بدون پرداخت هیچ گونه مجوزی از آن استفاده کنند و قیمت نهایی را کاهش دهند و علاوه بر دسترسی به همه کدها، آن را تغییر ایرانیان سایبر دهند و آن را برای هر دستگاه تطبیق دهند. سپس آن را دوباره توزیع کنید.

کتابفروشی ها و خدمات زیادی در دسترس است

اگر روی اندروید برنامه نویسی کنید، خواهید دید که تعدادی سرویس ارائه می دهد که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید.

ما فقط در مورد بخش سخت افزاری تلفن همراه مانند دوربین، شتاب سنج یا GPS صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد نقشه ها، بارکدخوان ها یا دسترسی به پایگاه های داده موجود نیز صحبت می کنیم.

همه اینها بدون نیاز به نصب کتابخانه های شخص ثالث یا خارجی، یا انجام تنظیمات پیچیده. نیازی به گفتن نیست، شما همچنین به تمام خدمات Google، به علاوه یک API داخلی برای برنامه های آموزش کامپیوتراز صفرتا صد ما دسترسی دارید.

زبان برنامه نویسی اندروید

همچنین می‌توانیم در مورد بخش چندرسانه‌ای صحبت کنیم، جایی که به طور فزاینده‌ای کیفیت بهتری برای گرافیک و صدا وجود دارد، عبور از سه بعدی مانند OpenGL، Render Script و غیره.

حتی می‌توانیم برخی از کنسول‌های ویدیویی مانند Ouya یا GameStick را در اندروید پیدا کنیم.

جایگزینی برنامه های استاندارد

آیا از نحوه نمایش مخاطبین تلفن همراه خود خوشتان نمی آید؟ و پیامک چگونه به نظر می رسد؟

اپلیکیشن هایی که با اندروید عرضه می شوند مانند یک پازل هستند، آموزش کامپیوتراز صفرتا صد بنابراین می توانید برخی از قطعات مانند قسمت تصویری را جایگزین کنید، یکی از ما را برنامه ریزی کرده و آن را جایگزین کنید. استاندارد را uir کرده و هر زمان که بخواهیم آن را تغییر دهیم.

آموزش کامپیوتراز صفرتا صد

۴ بازديد

از یک رویکرد ساده و تصاویر تمام رنگی آموزش کامپیوتراز صفرتا صد استفاده می کند که توضیحات را سبک تر می کند. با این کتاب می‌توان برنامه‌نویسی اشیاء، استفاده مجدد از کد آنها، استفاده از ساختارهای کنترلی مانند حلقه‌ها و دستورات شرطی، ترسیم اشکال و ایجاد بازی و موارد دیگر را یاد گرفت. از طریق دستورالعمل‌های واضح و مثال‌های عملی، هر کسی می‌تواند تا پایان مطالعه برنامه و بازی‌های خود را طراحی کند.

مشاهده در آمازون

جاوا برای مبتدیان کامل

با این مجموعه تقریباً 50 ویدیو، دانش آموز از ابتدا معرفی می شود. اینها آموزش هایی هستند که قدم به قدم از ساده ترین تا پیچیده ترین که با این زبان برنامه نویسی می توان انجام داد را توضیح می دهد. در لیست پخش می توانید موضوعات مورد علاقه دانش آموزانی را که قبلاً با جاوا آشنا هستند را بررسی کنید.

برنامه نویسی با جاوا آموزش کامپیوتراز صفرتا صد برای مبتدیان

جاوا برای تازه کارها

این کتاب به صورت هدایت شده و با مثال های متعدد و تمرین های حل شده گام به گام رازهای برنامه نویسی شی گرا را آموزش می دهد. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که هر کسی که هرگز برنامه نویسی نکرده است بتواند کم کم و با سرعت خاص خود ایجاد، کامپایل و اجرای برنامه ها، نحو زبان، کلاس ها، اشیاء، متدها و ویژگی ها، مجموعه ها و آرایه ها و غیره را بیاموزد. اگرچه عنوان آن می گوید زبان برنامه نویسی اندروید و شما آن را از جهات مختلف می بینید، اما صحبت از اندروید به عنوان یک زبان صحیح نیست.

بنابراین سوال این است که آموزش کامپیوتراز صفرتا صد…فهرست مطالب [پنهان کردن]1 اندروید چیست؟2 تمامی نسخه های اندروید3 ویژگی اندروید

3.1 اندروید توسعه رایگان و منبع باز است3.2 تعداد زیادی کتابفروشی ایرانیان سایبرو خدمات موجود3.3 جایگزینی برنامه های استاندارد3.4 اطلاعات دقیق3.5 امنیت.6 مدیریت خودکار منابع3.7 چند سخت افزار

3.8 برنامه نویسی در جاوا4 نحوه برنامه نویسی در اندروید4.1 SDKManager چیست4.2 نحوه باز کردن SDK Manager4.3 اندروید استودیو چیست5 دوره آموزشی اندروید6 خلاصه نهایی

اندروید چیست؟

در این مرحله، اگر به دلیل علاقه مندی به برنامه نویسی اندروید، این مطلب را می خوانید. اما ابتدا می خواهیم در مورد چیستی اندروید صحبت کنیم.

حتی اگر فکر می کنید می توانید آموزش کامپیوتراز صفرتا صد در اندروید کدنویسی کنید، اندروید یک زبان برنامه نویسی نیست. اندروید یک سیستم عامل مانند ویندوز، اوبونتو (لینوکس) یا سیستم عامل مک است.

در واقع بیشتر شبیه iOS است که در دستگاه های تلفن همراه اپل مانند iPhone، iPod touch و iPad یافت می شود.

برنامه نویسی اندروید از ابتدا +35 ساعت دوره کامل برنامه نویسی اندروید از ابتدا +35 ساعت دوره کامل

خوزه خاویر ویلنا، تحلیلگر-برنامه نویس

آموزش برنامه نویسی اپلیکیشن ها و بازی های اندروید به صورت حرفه ای و از ابتدا.

199.99 € 159.99 € 4.2 (15162 رتبه‌بندی)

چرا؟ از آنجا که اندروید به طور خاص برای دستگاه های تلفن آموزش کامپیوتراز صفرتا صد همراه مانند تلفن های همراه یا تبلت ها ایجاد شده است، اگرچه در حال حاضر می توان آن را در بسیاری دیگر مانند تلویزیون های هوشمند، ساعت های هوشمند، کنسول های بازی، دوربین ها، یخچال ها، چاپگرها، کتاب های الکترونیکی و غیره و حتی مایکروویو مشاهده کرد. فرها!

کلاس های تابستانی1

۴ بازديد

زبان های برنامه نویسی دقیقاً تکامل کلاس های تابستانی می یابندذهن مانند زبان های طبیعی آنها از زبان های ابتدایی سرچشمه می گیرند و یکی از دو مسیر ممکن را دنبال می کنند: تکامل یا مرگ. و به دنبال شباهت با زبان‌ها، زبان‌های برنامه‌نویسی به جای آن، الگوریتم‌ها را به رایانه‌ها منتقل می‌کنند.

ارتباط با کامپیوتر از زمان ساخت اولین کامپیوتر قابل برنامه ریزی به سرعت تکامل یافته است و زبان های برنامه نویسی اکنون آنقدر ساده هستند که حتی یک کودک هشت ساله نیز می تواند آنها را یاد بگیرد.

پایتون نتیجه این تکامل است. این یک زبان برنامه نویسی نسل پنجم یا ششم است که زمانی متولد شد که کامپیوترها قبلاً به اندازه کافی قدرتمند بودند و یکی از اولین زبان های برنامه نویسی است که ماهیت آن توسط محدودیت های رایانه محدود نمی شد. بر این اساس، یکی از

زبان های مفیدتر و ساده تر برای کلاس های تابستانی برنامه نویسی.

امروزه پایتون را می توان در هوش مصنوعی استفاده کرد، زیرا یک زبان نوشتن متن باز و سریع است، مزایایی که آن را به یک متحد عالی برای هوش مصنوعی تبدیل می کند. این به شما اجازه می دهد تا ایده های پیچیده را تنها با چند خط کد ثبت کنید، که با زبان های دیگر غیرممکن است.

کتابخانه هایی مانند "Keras" و "TensorFlow" وجود دارند که حاوی اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های یادگیری ماشین هستند.

فراتر از آن، کتابخانه های ارائه شده توسط پایتون وجود دارد که به طور گسترده در الگوریتم های هوش مصنوعی مانند Scikitl، یک کتابخانه رایگان یادگیری ماشین، که دارای الگوریتم های رگرسیون، طبقه بندی و گروه بندی متعددی است، استفاده می شود.

اما پایتون بیش از هر چیز یک زبان کلاس های تابستانی منبع باز رایگان با یک جامعه فعال بزرگ است که از هر برنامه نویسی پشتیبانی می کند. همه این دلایل در کنار هم، یادگیری پایتون را در مقایسه با سایر زبان ها برای کاربردهای هوش مصنوعی به گزینه ای آسان تبدیل می کند.

استفاده از پایتون در تجزیه و تحلیل داده ها و استخراج اطلاعات مفید برای شرکت ها گسترده است، به همین دلیل است که در شرکت های داده های بزرگ استفاده می شود. این به این دلیل است که علاوه بر سادگی، این مزیت بزرگ در داشتن کتابخانه های پردازش داده مانند 'Pydoop' دارد که برای حرفه ای ها کمک بزرگی است، زیرا به پردازش داده ها کمک می کند.

کتابخانه های دیگری مانند "Dask" و "Pyspark" تجزیه و تحلیل ایرانیان سایبر و مدیریت خود را بیشتر ساده می کنند. علاوه بر این، پایتون سریع و آسان مقیاس پذیر است، ویژگی هایی که به تولید اطلاعات در زمان واقعی و تبدیل آن اطلاعات به زبان های مورد استفاده در داده های بزرگ کمک می کند.

پایتون در علم نیز مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا با داده های جدولی، ماتریسی و آماری سروکار دارد و آنها را با کتابخانه های محبوبی مانند "Matplotlib" و "Seaborn" نمایش می دهد.

علاوه بر این، در چارچوب های آزمایشی  کلاس های تابستانی نیز استفاده می شود. پایتون در واقع برای تحقق ایده‌ها یا محصولات ایده‌آل است، زیرا چارچوب‌های داخلی زیادی دارد که به اشکال‌زدایی کد کمک می‌کنند و گردش کار و اجرای سریع را ارائه می‌دهند.

ابزارهای تست مانند "Unittest"، "Pytest" و "Nose Test" تولید متون را بسیار ساده می کند و چند پلتفرمی بودن از مرورگرهایی با فریم های مختلف مانند "PyTest" و "Robot" استفاده می کند.

بنابراین آزمایش به چیزی بسیار ساده تبدیل می شود.

پایتون در توسعه وب استفاده می شود، زیرا به شما امکان می دهد محتوای زیادی با خطوط کد کمتری ایجاد کنید و به این ترتیب نمونه های اولیه کارآمدتر ایجاد می شوند.

به عنوان مثال، چارچوب جنگو که توسط پایتون ارائه شده است، برای همه توسعه دهندگان یک موهبت است، زیرا می توان از آن برای ایجاد برنامه های وب پویا و بسیار امن استفاده کرد.

همچنین از زبان پایتون برای اسکرپینگ یعنی گرفتن کلاس های تابستانی اطلاعات از وب سایت های دیگر استفاده می شود.برنامه هایی مانند اینستاگرام، بیت باکت، پینترست در چنین چارچوب هایی ادغام شده اند.

کلاس های تابستانی

۴ بازديد

در واقع، ابتدا استخراج و همچنین کلاس های تابستانی پردازش را در زمان بعدی ساده می کند. بنابراین، چندین شرکت کلان داده تصمیم می گیرند از پایتون در برنامه نویسی خود استفاده کنند.

بنابراین، در سطح علمی، کتابخانه بزرگی از منابع دارد که تاکید خاصی بر ریاضیات دارد و می تواند توسط برنامه نویسان مشتاق در زمینه های تخصصی مورد استفاده قرار گیرد.

جدای از آن، پایتون برای تولید بازی نیز استفاده می‌شود، حتی اگر کارایی کمتری نسبت به جاوا یا C# دارد.

پایتون به طور تصادفی در اوایل دهه 90 متولد شد. به طور تصادفی، زیرا در ابتدا، توسط Guido Van Rossum، مهندس هلندی که در آن زمان در CWI در آمستردام، مرکز تحقیقات رایانه هلندی،کلاس های تابستانی  کار می کرد، در یک لحظه اوقات فراغت و سرگرمی توسعه یافت.

نام منتخب، پایتون، از گروه کمدی بریتانیایی مونتی پایتون گرفته شده است که برنامه نویس از تحسین کنندگان بزرگ آن بود.

ویژگی ها و عملکرد پایتون

پایتون یک زبان ساده و خوانا است که مجموعه ای از قوانین را رعایت می کند که استفاده از آن را بسیار ساده و کوتاه می کند. به ویژه، اگر قبلاً دانش برنامه نویسی دارید یا با زبان های دیگری مانند جاوا آشنا هستید، شروع به خواندن و درک کدهای توسعه یافته در پایتون دشوار نخواهد بود.

یادگیری پایتون و شروع برنامه نویسی بسیار ساده است و با خطوط بسیار کمی کد می توان حتی الگوریتم های بسیار پیچیده را برنامه ریزی کرد.

به طور کلی، پایتون یک زبان کاربردی کلاس های تابستانی ایرانیان سایبر است که در زمان برنامه نویسی بسیار صرفه جویی می کند.نمونه هایی از مزایای پایتون عبارتند از:

سادگی و سرعت: این زبان برنامه نویسی را بسیار ساده می کند و یک زبان برنامه نویسی عالی است.

ظرافت و انعطاف پذیری: این زبان به دلیل خوانایی و تفسیرپذیری آسان، امکانات بسیاری را در اختیار برنامه نویس قرار می دهد.

برنامه نویسی سازنده: یادگیری آن ساده است، با منحنی یادگیری متوسط. شروع برنامه نویسی بسیار آسان است و بهره وری را افزایش می دهد.

نظم و نظافت: بسیار خوانا و فرم های آن به خوبی سازماندهی شده است.قابل حمل بودن: یک زبان قابل حمل است. امروزه، پایتون را می توان تقریباً بر روی هر سیستمی استفاده کرد.انجمن: تعداد زیادی کاربر دارد و این انجمن فعالانه در توسعه زبان شرکت می کند.

پایتون: زبانی که دائماً در حال تکامل کلاس های تابستانی است

پایتون برای اولین بار 30 سال پیش منتشر شد و از آن زمان به طور قابل توجهی تکامل یافته است. در دهه 1990 نسخه 0.9.0 بر روی پلتفرم alt.sources منتشر شد که در آن زمان توسط برنامه نویسان بسیار محبوب بود.

در آن روزها اینترنت گسترده نبود و ارتباط از طریق یک خط تلفن ابتدایی برقرار می شد. نسخه 0.9.0 قبلاً دارای ویژگی های بسیار پیشرفته ای بود و به همین دلیل توجه توسعه دهندگان در سراسر جهان را به خود جلب کرد که تکامل آن را تضمین کرده اند.

این توسعه دهندگان، در اواسط دهه 90، حتی یک انجمن گفتگو به نام comp.lang.python معروف تشکیل دادند و این انجمن خود موتوری برای توسعه و تکمیل این زبان بود.

مرحله تکاملی دیگر با ورود هزاره جدید مشخص می شود: تیم کلاس های تابستانی توسعه دهندگان دامنه را به BeOpen.com تغییر می دهند و BeOpen PythonLabs را تشکیل می دهند، در حالی که نسخه 1.6 و نسخه 2.0 تقریباً به طور همزمان منتشر می شوند. پس از ادغام با Digital Creations، پایتون دستخوش پیشرفت‌های قابل توجهی شده و نسخه‌های جدید بسیار خلاقانه‌ای ایجاد شده است.

پایتون و کاربردهای علمی آن