آموزش برنامه نویسی5

يادگيري برنامه نويسي

آموزش برنامه نویسی5

۱۸ بازديد

نویسی آموزش داده می شود و فقط با کنسول آموزش برنامه نویسی پیام سلام دنیا را نشان می دهد بسیار زیباست، احساس رضایت می کنند و احساس می کنند اولین دستاورد خود را داشته اند و شاید بدون اینکه بدانند، اولین تمرین انتزاعی خود را به دست آورده اند.

 کیت و همکاران می‌گویند یکی از راه‌های ادغام تفکر محاسباتی در همه دانش‌آموزان. (2021)، این است که تدریس خود را در برنامه درسی پایه و دبیرستان به روشی اجباری گنجانده است، که به کاهش شکاف دیجیتالی بین دانش آموزان کمک می کند، در مقابل داوطلبانه کردن آن، که دانش آموزانی را نسبت به کسانی که برای برخی از دلایل یا دلایل دیگر انواع دیگر موضوعات را ترجیح می دهند، چه هنر، تاریخ، یا کارگاه های صنایع دستی (Kite et al., 2021).

در نهایت، و همچنین بررسی کد محور توسط Kite et al. (2021)، بررسی Ogegbo و Ramnarain (2021)، که بر آموزش تفکر محاسباتی در کلاس های درس تمرکز دارد، برجسته است. با توجه به مفهوم سازی تفکر محاسباتی، هم آموزش برنامه نویسی مقالات بررسی شده توسط نویسنده و هم بررسی های سیستماتیک،

 همگی به این نتیجه می رسند که هیچ توافقی در مورد مهارت های تفکر محاسباتی وجود ندارد، مفهومی که در حال ساخت دائمی است و با استفاده از آن در زمینه های مختلف بازتعریف می شود. مانند هنر، زبان یا علم. لازم به ذکر است که تفکر محاسباتی پیامدهای مهمی برای تدریس دروس علوم در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از ابتدایی، متوسطه و عالی و بالاتر دارد،

به ویژه اکنون که در آزمون های TIMSS گنجانده شده است، وضعیتی که نسل های آینده را رقم خواهد زد. . برای Ogegbo، یک نتیجه مهم از بررسی او مفاهیم عینی مهارت های تفکر محاسباتی است که شامل موارد زیر است: (الف) مهارت "تجزیه" که شامل تقسیم یک کار پیچیده به بخش های کوچکتر به اجزای قابل مدیریت است. (ب) "تشخیص الگو" که شامل شناسایی و تعریف روندها در یک مشکل است.

(ج) «انتزاع»، مهارتی که شامل شناسایی آموزش برنامه نویسی ایرانیان سایبر شباهت‌ها و تفاوت‌های خاص بین مسائل قابل مقایسه برای کار به سمت راه‌حل است، یعنی درک مسئله در بعد بی‌زمان آن و بدون ارتباط با موضوع خاصی؛ (د) "طراحی الگوریتم"، که شامل توسعه دستورالعمل های گام به گام برای حل یک مشکل است. و "اتوماسیون"، که شامل استفاده از ابزارهای فناورانه برای مکانیزه کردن راه حل های مشکلات مطرح شده است.

لازم به ذکر است که هر دو رویکرد مبتنی بر کد و رویکرد کلاس درس علوم از نظر کاربردی بودن دارای شباهت های خاصی هستند، زیرا در حوزه علم، کاربردها از طریق استفاده از کد از کاربرد بیشتری برخوردار هستند که تمایل بیشتری برای به دست آوردن ملموس دارد.

 نتایج. مهارت های تفکر محاسباتی برای جامعه قرن بیست و یکم بسیار مهم است که به نسل های در حال شکل گیری این امکان را می دهد تا خود را به شیوه ای سودمند در دنیای جهانی وارد کنند و واقعیت جدید دنیای دیجیتال عاملی است که زندگی و زندگی را تسهیل می کند. که پیچیدگی با مجموعه جدیدی از مهارت هایی که تفکر محاسباتی ارائه می دهد خنثی می شود. چندین جنبه که تفکر محاسباتی ممکن است در آنها تأثیر بگذارد این است

که شکاف بین افرادی که مهارت‌های خود را دارند با افرادی که آن را ندارند افزایش آموزش برنامه نویسی می‌دهد، علاوه بر این که در برخی کشورها داوطلبانه و در برخی دیگر اجباری است، برخی از آنها بر سایرین برتری خواهند داشت. و همچنین شکاف اقتصادی بین کشورهایی وجود دارد که قبلاً آن را اجرا کرده‌اند و در حال حاضر فقط پیشرفت کرده‌اند، و کشورهایی که هنوز فقط موضوع بحث هستند که بسیار دور است.

تاثیر اقتصادی و اشتغال

تشخیصی که در سال 2017 انجام شد نشان می‌دهد که جامعه نوظهور که از فناوری‌سازی دیده می‌شود، توسط الگوریتم‌ها، هوش مصنوعی، فرآیندهای خودکار وروبات‌ها، که بر کار و جمعیت تأثیر می‌گذارند، سناریویی که امیدهای خوبی را برای کسانی که بخشی از فعالیت‌های فناوری نیستند، ایجاد نمی‌کند،

 زیرا دوران فناوری کارگران، دستمزدهای پایین و بیکاری را به برنامه نویسی همراه خواهد داشت. این عدم اطمینان میلیون ها نفر در جهان است. پیشرفت اتوماسیون حداقل 14 درصد از مشاغل فعلی در جهان را تهدید می کند، رقمی که در 2 سال گذشته توسط OECD تأیید شده است. در مجموع، 14 درصد از مشاغل در 36 اقتصاد ثروتمند جهان، احتمال خودکار شدن بالایی دارند (گارسیا، 2018).

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد