کلاس های تابستانی 1

يادگيري برنامه نويسي

کلاس های تابستانی 1

۱۶ بازديد

سایر حامیان کمپین ScratchJr Kickstarter: آرون کلاس های تابستانی  ساگز، آبه استین، ابیناش بیشویی، آدام بلو، آدام اسکایلار ماینر، آدریانا ماسکاتلی، آدرین تیلی، اگنس واگن هاوزر آیدان رینی، آیدن و ارین مورفی، آکیم بویکو، آکینسولا آکین‌ریست، آلبرت اولدفیلد، الکس عبدوگافاروف، الکساندر و ادوارد گرابون، الکساندر فالک، آلیس گاماچه، آلیسیا کانیلاس مایور، آلیسون و تایلر اوکمن، آل سوئیگارت، آلتیا شامپانی، آملیا جی. کاهلر، آملی ماریان، آنا آپارسیدا آبرانتس داسیلوا، آناسول پنا-آر آناستازیا و گونوور میلر، آنات پاسکین-چرنیاوسکی، آناتول دبییر، آندره "تاکراس" نوردستراند، آندریاس الف، آندریاس تالر، اندرو موریس، اندرو ریبک، اندی گری، اندی اشمیتز، آن چائو، آن نیکلسون، آنا والدرزالم، آنتونی کریستوفر ویکاری، آنتونی دیتون، آری بادر ناتال، آریل مالکا، آریل سگال، آرلین مایو جم، آرماندو رایکالد، آرنولد آبلمن، اش ویکمن، آسلی آیدین، آسترید جهگ گیاردینو، آوا کوپرمن، اوری ScratchJr یک اپلیکیشن موبایلی است که در 30 جولای 2014 برای آیپد اپل منتشر شد. این توسط دانشگاه تافتز با کمک‌های مالی از بنیاد ملی علوم توسعه یافته است تا به بچه‌های خردسال (هدف سنی 5 تا 7 سالگی) اجازه دهد تا به راحتی برنامه‌نویسی را با سیستمی مبتنی بر Scratch یاد بگیرند. هدف ScratchJr «توسعه و مطالعه نسل بعدی فناوری‌های نوآورانه و مواد درسی برای حمایت از یادگیری STEM یکپارچه در آموزش دوران کودکی است.» [1] نسخه‌ای برای iPad و تبلت‌های Android در حال حاضر در دسترس است.

اولین نمونه اولیه برنامه.

منابع مالی

اسکرچ جونیور کلاس های تابستانی  باید به حداقل 25000 دلار می رسید تا تعادل کافی را حفظ کند و پروژه را آزاد کند. اسکرچ جونیور حتی از این هدف نیز فراتر رفت و تا 19 آوریل 2014 به مبلغ 64332 دلار دست یافت. به لطف سخاوتمندانه ای که این برنامه دریافت کرد، آنها تصمیم گرفتند دو جایزه طولانی را تنظیم کنند. اولین جایزه کششی 60000 دلار بود و در صورت رسیدن به آن، نسخه اندرویدی Scratch Jr برای انتشار برنامه ریزی می شود. پاداش طولانی دوم 80000 دلار بود، و در صورت رسیدن، تیم Scratch Jr منابعی را برای والدین و معلمان توسعه می‌داد.[2]

 

ScratchJr به شدت بر آموزش کودکان خردسال و ارائه قابلیت ارتباط تکنولوژیکی در دنیای مدرن برای آنها متمرکز است. تیم ScratchJr نتایج دانش زیر را در مربیان جوان می خواست:

برای اینکه کودکان درک بهتری از ریاضیات و سواد داشته باشند.

برای اینکه کودکان با طبقه بندی نرم افزارهای مختلف کامپیوتری و اجزای ریاضی آشنا شوند و ساختارهای دانش پایه را در سراسر حوزه ها بسازند.

برای اینکه بچه ها به حل مسائل و متفکران بهتری تبدیل شوند و همچنین درک بهتری از علم و توسعه نرم افزار به دست آورند.

شخصیت ها مانند Scratch، ScratchJr نیز مجموعه ای از شخصیت های  کلاس های تابستانی خاص خود را دارد.

 

Scratch Cat Jr اصلاح شده از Scratch Cat است و به گونه ای ساخته شده است که برای بچه های کوچکتر جذاب به نظر برسد. اسکرچ کت جونیور پوستی براق با ژست کمتری دارد.

تیک، تاک و توک مجموعه کلاس های تابستانی  ای از شخصیت ها شبیه به ایده Gobo's Friends هستند.

تیک موجودی آبی شبیه انسان است که روی شکمش لکه‌ای زرد و کلاه سبز کوچکی دارد. تاک یک موجود بنفش 6 پا "کاوائی" است که روی سرش یک توتو صورتی و قطره کرم رنگین کمانی دارد. توک موجودی مایل به قرمز اختاپوس مانند با فنر بر سر ا

ScratchJr شباهت های قابل توجهی به Scratch دارد اما در عین حال ویژگی های متفاوتی نیز دارد. این برنامه بر خلاف Scratch که برای رایانه ها ساخته شده است، برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است کلاس تابستانی  یکی از نمونه‌های بهینه‌سازی موبایل، صفحه کلید داخلی ورودی اعداد هنگام وارد کردن پارامتر عدد در یک بلوک است. این برنامه برای کودکان طراحی شده است، بنابراین ساده تر از برنامه Scratch است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد