ایجاد بازی های اسکرچ با استفاده از خلاقیت و تخیل

۲۳ بازديد

Scratch را آموزش دهید، به جای اینکه دانش آموزان را به تنهایی بازی اسکرچ  یاد بگیرند. اما به طور واقع بینانه می توانم انتظار داشته باشم که آنها در یک ترم و نیم، قبل از پروژه های نهایی خود، تا کجا پیش بروند؟ من فکر می کنم که آنها می توانند با بازی های خود بسیار پیچیده شوند، با توجه به اینکه آنها از همه بچه های کوچکی که به نظر می رسد با Scratch کار می کنند، بسیار بزرگتر خواهند بود.

#32 20 ژوئن 2018 12:12:08

mstone326

 

خراشنده

بیش از 1000 پست

خراش برای تدریس

من همچنین یک مربی بیسبال دبیرستان هستم و  بازی اسکرچ در روزهای بارانی Scratch را به چند بازیکن درجه 11،12 معرفی کرده ام، در حالی که منتظر باز شدن زمان باشگاه هستیم. همه آنها واکنش مشابهی داشتند، چه؟ چگونه کار می‌کند و وقتی مجموعه کاملی از اسکریپت‌ها را دیدند، نمی‌توانستند سرشان را در مورد نحوه کار کردن ترتیب حلقه با نگاه کردن به یک پروژه بزرگ بپیچند. طاقت فرسا بود.

 

ما یک حلقه ساده ایجاد کردیم اما من بلوک های انتظار  آموزش برنامه نویسی مقدماتی را بعد از هر بلوک اضافه کردم تا بتوانند دنباله اجرای حلقه را تماشا کنند. من با آنها درس نمی خواندم، فقط یک ساعت سریع اینجا و آنجا بود. شما زمانی را صرف مختصات x/y خواهید کرد، بلوک حرکت در مقابل تغییر بلوک x/تغییر y. اشاره در جهت و سبک چرخش. پخش، متغیرها، لیست ها، مقداردهی اولیه مناسب پروژه برای جلوگیری از دوبار بازی اسکرچ  پرچم سبز کلیک کرد. چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، به خصوص اگر آنها جدید باشند.

 

سپس یک سوال طراحی برای شما. آیا سعی خواهید کرد به آنها آموزش دهید که چگونه یک پروژه را تنها با استفاده از 1 حلقه برای همیشه و فقط 1 پرچم سبز ایجاد کنند؟ هیچ حلقه برای همیشه و 1 پرچم سبز وجود ندارد؟ یا به آنها اجازه دهید تا بازی کنند و ده ها حلقه برای همیشه ایجاد کنند که باعث تاخیر می شود و مهمتر از آن تشخیص اینکه چه اسکریپت هایی در چه زمانی اجرا می شوند تقریبا غیرممکن می شود زیرا بلوک های پرچم سبز به طور همزمان فعال نمی شوند.

 

من پروژه‌های کوچک‌تر را توصیه می‌کنم تا اطمینان حاصل کنم که فرصتی برای تکمیل دارند. آخرین چیزی که در پایان ترم می خواهید، یک مشکل زمانی است، تاکید کنید که آنها تمام نمی کنند. من فکر می کنم پایان ترم با چندین پروژه تکمیل شده با رضایت از اتمام بسیار پربارتر خواهد بود. فقط 2 سنت من یک بار دیگر، اگر بتوانم به هر طریقی که ممکن است نیاز داشته باشید، پیشنهاد می کنم.

 

ویرایش:

در اینجا یک آموزش اسکرول جانبی از Griffpatch است، به برخی  بازی اسکرچ از پروژه های او و کد آنها نگاه کنید…. اگر این آموزش را قبل از اینکه بچه ها اصول اولیه را بدانند به آنها بیفزایید، فکر می کنم آنها گم می شوند. اما این یک مثال خوب و کد پایه برای یک پلتفرمر خواهد بود

 

https://scratch.mit.edu/projects/67727504/

آخرین ویرایش توسط mstone326 (20 ژوئن 2018 ساعت 12:20:14)

 

مدیر ورزشی دبیرستان / معلم فنی مدرسه راهنمایی / مربی بیسبال دبیرستان

کونگ فو نینتندو 1984 - https://scratch.mit.edu/projects/369994801/

تاکو دفاع - تایپ سریع - https://scratch.mit.edu/projects/316795450/

نبرد رئیس هالووین - جنگل هایمان را پس بگیریم - https://scratch.mit.edu/projects/257155118/

تقریبا پنگ - https://scratch.mit.edu/projects/656276979/

استودیو - بهترین پروژه های من - https://scratch.mit.edu/studios/4125978/

نمونه های پروژه راهنمای انجمن - https://scratch.mit.edu/studios/4133335

#33 20 ژوئن 2018 23:36:03

گیم معلم

 

جدید به Scratch

100+ پست

خراش برای تدریس

چگونه می توانم در بازی های جدی کار کنم؟ من هر واحد را   بازی اسکرچطوری طراحی می‌کنم که یک مقدمه از طریق یک بازی جدی وجود داشته باشد که آن‌ها بازی کنند و سپس برای درک ارتباط بصری تجزیه و تحلیل کنند. سپس از طریق Game Star Mechanic اصول طراحی بازی را به آنها آموزش خواهم داد. سپس هنگامی که آنها یک آموزش Scratch را انجام می دهند، باید آن را برای یک پروژه بازسازی کنند. در آن مرحله می‌خواهم به بازی Serious واحد برگردم و از آنها بخواهم چیزی مرتبط با آن موضوع بسازند. اما من می‌خواهم به فرآیند یادگیری Scratch صادق باشم و دانش‌آموزان را با کارهای زیادی که باید انجام دهند به یکباره تحمیل نکنم. چه چیزی را پیشنهاد می کنید؟

#34 21 ژوئن 2018 03:41:02

ترک عادت

 

خراشنده

100+ پست

خراش برای تدریس

من هر واحد را طوری طراحی می‌کنم که یک مقدمه از طریق یک بازی جدی وجود داشته باشد که آن‌ها بازی کنند و سپس برای درک ارتباط بصری تجزیه و تحلیل کنند. سپس از طریق Game Star Mechanic اصول طراحی بازی را به آنها آموزش خواهم داد. سپس هنگامی که آنها یک آموزش Scratch را انجام می دهند، باید آن را برای یک پروژه بازسازی کنند.

 

بدبین بودن را دوست ندارم. اما اگر نظر صادقانه ام را از من بخواهید، فکر نمی کنم اینطوری کار کند.

الف) با یک پلتفرم بمانید (Game Star Mechanic یا Scratch).

ب) اگر Scratch را انتخاب کنید، یک راه عملی برای دانش آموزان ذبازی اسکرچ  خواهد بود که اصول اولیه Scratch را با سرعت خود با کتاب فوق الذکر "Coding Games in Scratch" توسعه دهند. در عین حال، می توان آنها را تشویق کرد که اصولی را که آموخته اند در پروژه های خود به کار گیرند. در این بین، به دانش‌آموزان فرصت داده می‌شود تا به طور خلاصه آثار خود را ارائه کنند و بازخورد دریافت کنند.

وقتی دانش‌آموزان کتاب را کار کردند، می‌توانند یک بازی را با موضوع دلخواه شما برنامه‌ریزی کنند.

 

 

 

#35 21 ژوئن 2018 04:14:44

گیم معلم

 

جدید به Scratch

100+ پست

خراش برای تدریس

KICK_THE_HABIT نوشت:

 

من هر واحد را طوری طراحی می‌کنم که یک مقدمه  Scratch game از طریق یک بازی جدی وجود داشته باشد که آن‌ها بازی کنند و سپس برای درک ارتباط بصری تجزیه و تحلیل کنند. سپس از طریق Game Star Mechanic اصول طراحی بازی را به آنها آموزش خواهم داد. سپس زمانی که آنها آموزش Scratch را انجام می دهند

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد