موضوعات زیر پدیدار شد: رفتن به منابع، مثالها، ارزیابیها سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان و ایجاد ارتباطات در دنیای واقعی. این شامل قرار گرفتن هدفمند در معرض تصورات غلط رایج و منابع برای پشتیبانی از این خطاها، بانکی از منابع با کیفیت بالا (مانند دسترسی به کلمات واژگانی با فرکانس بالا مربوط به حوزه محتوا، و ویدیوهای کوتاه ایجاد شده برای دانشآموزان است که با برنامه درسی علوم کامپیوتر همسو هستند. ). علاوه بر این، چندین شرکت کننده نیاز به دسترسی به سوالات طراحی شده برتر را با پاسخ هایی که با استفاده از موتورهای جستجو (به عنوان مثال، گوگل) قرار ندارند، بیان کردند. با این حال، باید به این نکته نیز توجه داشت که بسیاری از معلمان بیان کردند که در حالی که دوره ها را می توان تطبیق داد و ممکن است منابع اضافی را گنجانده شود، تردیدی برای ایجاد تنظیمات قابل توجهی د سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان ر پوسته دوره وجود دارد زیرا مدرسه قصد دارد تداوم دروس خود را فراهم کند.
تصور نادرست قابل توجهی در مورد استفاده از گریدرهای خودکار و سایر ابزارهای بازخورد وجود داشت. بسیاری از شرکت کنندگان اظهار داشتند که معتقدند درجه بندی خودکار عملکرد درجه بندی خودکار در Canvas است و از تأثیر بالقوه گریدرهای خودکار در طراحی دوره خود بی اطلاع بودند.
مضامین زیر در مورد ابزارها و منابع محاسباتی و آموزشیسایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان مورد استفاده از گروه های کانونی در رابطه با استراتژی های طراحی پدید آمدند.
ابزارها و منابع محاسباتی و آموزشی
چندین معلم موضوع، منابع آنلاین، را به عنوان یک استراتژی آموزشی ضروری پیشنهاد کردند و شامل منابع محاسباتی/برنامهنویسی و ابزارهای آموزشی بودند. برای هدف این مطالعه، ما تحت این درک مشترک عمل میکنیم که ابزار آموزشی ابزاری است که درک دانشآموز از محتوا یا حمایت از معلمی را که در فضای آنلاین تدریس میکند، افزایش میدهد. علاوه بر این، یک ابزار یا منبع محاسباتی یک برنامه یا نرم افزار سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان خاص محتوایی است که درک دانش آموزان را دقیقاً در ارتباط با علوم کامپیوتر پشتیبانی می کند. برخی از منابع آنلاین مورد استفاده معلمان در جدول 1 ذکر شده است.
جدول 1 محاسبات و ابزار / منابع آموزشی
جدول اندازه کامل
استراتژی های تسهیل گری
تسهیل آنلاین، توانایی یک مربی برای ترویج یادگیری در یک محیط آنلاین از طریق پرورش یک تجربه یادگیری مثبت و تعامل با دانش آموزان به روشی است که از رشد شخصی حمایت می کند. در طول کارگاه تابستانی، به معلمان این سوال ارائه شد که "چه راهبردهای تسهیلگری برای گنجاندن در APCSA مفید است؟" بسیاری از شرکتکنندگان در کارگاه تابستانی و گروههای کانونی دارای سطوح مختلفی از تجربه تدریس بهطور همزمان سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان آنلاین و در محیطهای سنتی حضوری هستند، که از مربی میخواهد هم بهصورت مجازی و هم حضوری، تسهیلکننده مؤثری باشد. با زمان و منابع محدود، بسیاری از معلمان هنگامی که از آنها خواسته می شود بین این دو تغییر کنند، با مشکل مواجه می شوند، زیرا شکاف دیجیتالی بر دانش آموزان و معلمان تأثیر گذاشته است.
مضامین زیر از پاسخهای شرکتکنندگان در تسهیل Jamboard پدیدار شد: نمونههایی از پرسشهای پاسخ رایگان ویژه AP CSA (FRQ)، منابع ویدئویی و بازخورد سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان . این شامل نیاز به بانکی از سوالات بدون پاسخ (بدون پاسخ های منتشر شده)، منابع ویدئویی هدفمند که مهارت ها را جدا می کند (طراحی شده برای دانش آموزان)، و راهی برای حمایت از دانش آموزان با ارائه بازخورد دقیق تر و معنادارتر بود. شکل 3 شامل تصویری از Facilitation Jamboard است.
شکل 3
شکل 3
تسهیل Jamboard
تصویر در اندازه کامل
در طول مصاحبههای گروه متمرکز، بسیاری سایت های آموزش برنامه نویسی به کودکان از معلمان اشاره کردند که با تسهیل آنلاین دست و پنجه نرم میکردند و زمانی که احساس میکردند که کل ارتباطات گروهی آنها به دلیل نداشتن جلسات یادگیری همزمان در دوره محدود شده بود، ناامیدی را توصیف کردند. این عناصر تسهیل درسی که معلمان شناسایی کردند، منجر به این شد که معلمان درک محدودی از تواناییهای دانشآموزان یا فقدان آنها داشته باشند، تا اینکه در ترم برای ارائه پشتیبانی اضافی بسیار دیر شده بود.
بسیاری از شرکت کنندگان تأکید کردند که معلمان باید نقش فعالی در محیط یادگیری مجازی خود داشته باشند و مشارکت خود را در این دوره با پاسخگویی سریع به دانش آموزان و سؤالات آنها، ارائه سریع بازخورد معنادار، و ترکیب منابع اضافی برای پشتیبانی از خطاهای ایجاد شده به صورت فردی نشان دهند. در حالی که برخی از معلمان شرکت کننده در گروه های متمرکز در طراحی دوره مشارکت داشتند، تعدادی از آنها فقط وظیفه آموزش و Programming teaching sites for children تسهیل دوره را داشتند. از گروه های کانونی، مضامین تسهیل کننده زیر پدیدار شد.